Summer and The City

Thursday Thoughts - ispovesti četvrtkom

Prošlo je mnogo vremena otkad sam provela čitavo leto u gradu – otkad sam se udala za svog primorca 2010, dobar deo leta smo provodili na moru (ponekad i sva 3 meseca), tako da sam zaboravila kako izgleda čežnja za šumom talasa, šetnjama po plaži i leškarenjem ispod palmi – sve te divne stvari bile su deo moje svakodnevice. Moje se letovanje, po svoj prilici, završilo početkom meseca kad sam otišla do Crne Gore za vikend i izgleda da je to sve. Nije da se žalim, i leto u gradu ima svojih čari – uvek se nešto dešava – izložbe, projekcije filmova na otvorenom, nedavno je upriličen besplatni koncert Beogradske filharmonije, letnje rasprodaje su u punom zamahu, a spas od vrućine se može potražiti na bazenima i klimatizovanim tržnim centrima (ok, ovo poslednje i nije bogznakakva zamena za more, ali sad pokušavam da nabrojim prednosti ostanka u gradu). I Beer Fest koji uvek pada na moj rođendan. 

Nemilosrdno sunce i užareni asfalt nas najveći deo dana drže zatvorenim unutra, i jedino što  ti ostaje je maraton serije Seks i grad uz spuštene rolatne i litar hladne limunade. Eh, kad bi se moglo imati najbolje od oba sveta. U detinjstvu sam maštala da živim u Atini jer tamo imaš i prednosti velegrada, kulturu i obilje dešavanja, a imaš i more da predahneš od vrućine. Tanušna stabla pomorandži na ulicama i uzbuđenje kad u nosu osetiš miris slanog vazduha. Pogled na luku i barovi na krovovima zgrada. 

Sad moram da ostavim i vas i Keri da kucka na laptopu sedeći u svojim ogromnim gaćama i da odem da kupim kapu za kupanje, neće na unutrašnji bazen da vas puste gologlave. Zagubila sam negde kablove od foto-aparata, moram da ih pronađem što pre, pa će biti i više postova. Ćao. 



Коментари

  1. Slike su prelijepe,grad izgleda stvrano lijepo!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu : https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар