Time to redecorate


Zdravo svima! Proleće za većinu nas predstavlja vreme buđenja i reorganizacije, bilo da je reč o nama samima ili spoljašnjem okruženju. Ja ću se ovog produženog vikenda baviti čišćenjem i sređivanjem kuće. Kupila sam i neke sitnice kojima ću osvežiti prostor (više nego ikad mi je drago što postoji onlajn kupovina) i baš se radujem promenama, ma koliko male bile. Jedna od novih stvari su i ove tapete koje se protežu dužinom jednog zida, a koje su mi stigle sa sajta Photowall. Razmišljala sam o razbijanju beline zidova već neko vreme tj. da uradimo neki zid u drugoj boji, tako da mi je ovo sjajno došlo. Bilo je teško odabrati između toliko lepih boja i dezena - na kraju smo se odlučili za ovu stilizovanu predstavu kosmosa - možete je naći OVDE. Ono što mi se možda najviše sviđa je činjenica da su tapete lake za održavanje i dovoljno je samo brisnuti ih vlažnom krpom da bi se potpuno uklonile eventualne fleke, što veoma znači kada vam se po kući motaju dva mala dečaka i jedan nevaljali pas. Fini ljudi iz kompanije su i vama obezbedili 25% popusta na kupovinu preko njihovog sajta - dovoljno je da prilikom poručivanja ukucate kod booksandlilies25 i ostvarite popust. Kod možete iskoristiti do 15. juna ove godine. Pored zidnih tapeta i murala, u ponudi imaju i štampana platna, uramljene fotografije, postere, a mogu izraditi i neku vašu fotografiju u željenoj formi. Nadam se da vam se dopada novi izgled moje sobe i da ste inspirisani da i sami uvedete neke promene! 


Hello everyone! Spring has always been time of renewal, time to rethink and put ourselves together and make some changes, both inside and outside. One of my to-do things was to freshen up our home so I bought a few pieces of furniture (God bless online shopping!) and some other bits and bobs. I've always wanted to break the all-white interior and was lucky enough to find this cool wallpaper on Photowall. They have so many gorgeous styles, colours and patterns so it was really challenging to pick one. The wallpaper we chose is called Cosmic Abstraction, how cool and unique it is? The best thing is that it's easy to maintain - you just wipe it off with a damp cloth. It is very important if you have two little boys and a nasty dog running around.  

And now, the good news for you guys: Photowall team kindly provided 25% off to my lovely readers. Just type booksandlilies25 on checkout and you'll get the discount! Besides wallpapers, Photowall offers canvas prints, framed prints and posters (and you can also use your own photos to make it even more special and personalized). The discount code is available until June 15th. Hope you'll like the new look of my room and that I inspired you to make some changes on your own!








* urađeno u saradnji sa Photowall
* done in collaboration with Photowall

Коментари

  1. Kako su tvoje slike uvek prozračne i lepe!:)
    Ali, Ema je hit .:*

    P.S. Davno sam rešila da, ako ikad budem imala svoj stan, barem na jednom zidu platim nekome da mi uradi mural...tapete smo imali u prvom stanu, kada sam bila baš mala, sećam ih se kao kroz maglu, ali uvek mi je bilo žao što su kasnije nekako izašle iz mode. Tvoj izbor je odličan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Isidora, mnogo mi je drago da ti se dopadaju slike! Nije mi ni lako bilo naći prazan zid jer su se po dnevnoj sobi raširile police s knjigama (kojih će mi opet zafaliti, kako vidim). I mene tapete asociraju na detinjstvo i neke starije filmove/serije (npr. Put za Ejvonli, gde svuda imaju neke starinske cvetne tapete, to mi je mnogo šarmantno).

      Избриши

Постави коментар