Fall essentials


Najpre bih svima vama  želela da se zahvalim na čestitkama u poslednjem postu. Toliko divnih, pozitivnih misli od devojaka koje i ne poznajem zagrejale su mi srce. 

Možda ste u julu videli moj Summer essentials post, a sad je na redu jesenje izdanje.

S jeseni nam je stiglo i ćudljivo vreme. Ja sam već uspela da se prehladim, tako da sad pijem čajeve s limunom, družim se sa ćebencetom i televizorom i jadikujem nad svojom sudbinom. Pošto sam ovih dana većinu vremena provela u kući, pozabavila sam se i reorganizacijom ormara - letnji je poprimio tamnije, ozbiljnije tonove i prešao u jesenji, ali se i dalje provlači poneki veseli, lepršavi komad. Zbogom tanke haljinice, kupaći kostimi i sandale. Zdravo blejzeri, zatvorene cipele i kišobrani. 

Ja se uvek setim one pesmice Duška Radovića koju smo čitali i pevali kao mali, ide ovako:
                                                                     Jesenja pesma
Sve je pošlo naopačke
za vrapce i mačke,
kad je jesen okačila
svoje žute značke,
kad je vetar zapevao
novembarske tačke...
Pažnja! Pažnja!
Velika jesenja kupoprodaja!
Prodajemo suncobrane
- kupujemo kišobrane!
Prodajemo staro lišće
- kupujemo pahuljice!
Prodajemo trotinete
- kupujemo sanke!
Kupujemo šubare
- prodajemo mašne!
Prodaćemo sokne
- kupićemo rukavice.
Prodaćemo sejalice
- kupićemo grejalice.
Prodaćemo sladoled
- popićemo čaj.
Jer:
Sve je pošlo strmoglavce
za ptice i cveće,
kad je sunce odustalo
na krov da nam sleće.
Kao da je žuto, ljuto,
kao da nas neće!

Neki proizvodi koji su neizostavni ovih dana:

Alfaparf Yellow balzam koji se ne ispiraNanosi se na mokru kosu (ja stavljam na donju polovinu s akcentom na krajeve kose). Žućkaste je boje i ima oštar biljni miris koji se dugo zadržava. Ja operem kosu šamponom i balzamom, pa onda stavim i ovaj jer su mi krajevi dosta oštećeni od sunca, farbanja i ostalog. Nakon toga kosa bude svilenkasta i meka otprilike 2 dana. 

Balea gel za tuširanje čokolada&smokva - idealan za ovo vreme, miris mi je pretežak za leto, a zimi više volim one uljane gelove. Svake večeri se moje kupatilo pretvara u poslatičarnicu. 

Eveline hranljiva krema sa arganovim uljem i hijaluronskom kiselinom - dobila sam je na poklon prošlog meseca i uveliko je koristim. Veoma prija mojoj koži, lagana je, a hidratantna (efekat traje otprilike 10 sati nakon nanošenja). Piše da je ujedno i dnevna i noćna, ali je ja mažem samo danju jer noćnu već imam. Licu daje blagu blistavost, koža nekako živne. Od sastojaka sadrži još ureu, koenzim Q10, vitamine A, E i F, šea buter, D-pantenol. Mana je to što nema zaštitni faktor i sadrži parabene. 

Lakovi za nokte - China Glaze Cast a spell i Alessandro Midnight red  su nijanse koje ću najviše nositi ove jeseni.

Koji su vaši jesenji favoriti?

Коментари

  1. I ja sam se uspjela prehladiti, već danima se vučem sva nikakva, stalno pijem čajeve, kašljem i curi mi nos. Vrijeme je i kod nas skroz ludo i prevrtljivo tako da sam i ja nekidan malo presložila ormar i izbacila one jako ljetne stvari i zamijenila ih dugim majicama i hlačama, također pospremila sandale i japanke i prešla skroz u tenisice :))

    Sviđaju mi se boje lakova za nokte :D

    ОдговориИзбриши
  2. heheh pridružila sam se i ja druženju umotanih u dekicu! =) moram priznati da mi se sviđa ovo jesenje vrijeme zbog svih zatvorenih cipela i zagasitih tonova odjeće i prirode...a posebno zbog šešira poput tvog crvenog! Voljela bih da je jesen cijelu godinu :D

    Jelena

    ОдговориИзбриши
  3. If only I understood a bit of what you are writing. Is it Serbian ? Looks similar to Russian .

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Yes, it is, Natasha :-) I often write in English as well, but sometimes I'm just too lazy, I guess.

      Избриши
  4. Da li si mozda procitala negde da nevalja puno kozmetike da se koristi kada je zena u drugom stanju, jer preko koze mogu da dodju stetne materije i na plod??
    Ne znam da li je to zaista istina??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ne bih rekla, ja sam jedino prestala da se farbam i da koristim kremu protiv celulita, ostalo sve normalno koristim. Mislim da ni farbanje nije tako štetno, ali sam ionako htela da obnovim kosu, pa sam zato prestala.

      Избриши

Постави коментар