The woman with a sparkle in her eye

I was seriously thinking to entitle this post ''New in'' because it's literally true - I do have something new and it's inside - a baby! Yes, I'm three months pregnant and very happy about it. So, you guys don't be surprised if I look all chubby and bumpy from now on. Today I wore one of my favourite T-shirts, made by my fellow blogger Azra. I love it because it's comfortable and easy to combine with other garments and the hand-painted picture is just perfect. 

Razmišljala sam da ovaj post nazovem ''New in'' jer doslovno imam nešto novo i to unutra, a to je beba. Navršavam treći mesec trudnoće i veoma sam srećna. Stoga, nemojte se čuditi ako izgledam bucmasto i naduvano. Kao što vidite, nemam više struk (doduše, nikad nisam ni mogla da se pohvalim vitkim strukom, ali nije bio toliko proširen) pa će mi i izbor odeće biti sve suženiji. Ipak, mala je to cena ako ću na kraju dobiti nešto tako divno kao što je dete. Danas sam nosila rad naše koleginice-blogerke Azre - ovu majicu obožavam, udobna je, laka za kombinovanje, a slikom sam prosto očarana i samo ću reći da mi je žao što nisam naručila i neku veću  jer ću ovu ubrzo prerasti, a žao mi da je rasteglim. 
Ljubac do sledećeg posta :-*

Коментари

  1. Čestitam ti od srca na bebici :)
    Žene su najlepše u trudnoći :)

    ОдговориИзбриши
  2. čestitam, to je predivna vijest, što se može ljepše ženi dogoditi? Izgledaš prelijepo, a ta majica je umjetnost, svaka čast Azri.

    ОдговориИзбриши
  3. divno, cestitam i samo se siri do mile volje, isplatice se na kraju :)

    ОдговориИзбриши
  4. Kad sam se ja ovako obradovala zbog te vijesti, a i ne poznajemo se, mogu onda zamisliti koliko si ti sretna :) Sad ćeš svaki dan imati veliki izazov; šta obući, kako kombinovati... :))
    Samo uživaj :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako je dada sve to lepo rekla, ne mogu a da joj se ne prilepim :))
      Sad cemo da dobijemo jedan trudnicko - modni blog :) CESTITKEE!!!

      Избриши
    2. I ja dirnuta vašim komentarima, hvala vam mnogo.

      Избриши
  5. aaa čestitam, tako mi je drago bilo pročitati ovaj post :***
    izgledaš savršeno!

    ОдговориИзбриши
  6. CESTITAM!!! TO JE NAJVECA SRECA I NE POSTOJI NISTA LEPSE U ZIVOTU!!!

    ОдговориИзбриши
  7. aaaa! ćestitam, jedva čekam trudničke kombinacije! i da, majca je savršena!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće malo povuci-potegni s kombinacijama, već sad jedva zakopčavam farmerke lol
      ljubac i za tebe :-*

      Избриши
  8. Jaooo!! :) Post sa mojom majicom, pa jos sa ovakvom vescu...:)) Cestitam od srca i saljem najlepse zelje!! <33

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Azra. Majica je inače imala premijeru na Beer Festu prošlog meseca(nisam pila pivo, naravno) i otad je stalno nosam.

      Избриши
  9. Cestitam draga! Bas mi je drago zbog vesti! Bogami to je lep new in :)

    ОдговориИзбриши
  10. Kakva lepa vest, ulepšala si mi dan :)
    Čestitam, mamice!!! Uživaj u blagoslovenim danima :***

    ОдговориИзбриши

Постави коментар