Top 10 under 1000


Pošto sam ne tako davno objavila Top 5 ispod 500 post , na red je došao i ovaj; dakle, nije reč o nekakvoj konačnoj listi najboljih proizvoda koje sam ikad probala, već o deset najboljih koje koristim u poslednje vreme. Pošto se šminkam mnogo ređe nego ranije, uglavnom prevladava preparativa, odnosno kozmetički proizvodi. 

Afrodita 100% SPA buter za telo je idealan za ovo hladno vreme. Zbilja ne pamtim kada mi se neka mazalica toliko dopala. Miriše na klasičnu vanilu, a tako je bogat i izdašan da koža dugo ostaje meka i glatka. Kada ga namažem uveče pre spavanja, ceo dan sutradan imam osećaj kao da sam ga tek stavila - pritom ne mislim da imam osećaj težine, zapušenih pora i slično, već je koža tako meka da vam dođe da je non-stop pipkate. Cena je između 650-750 dinara, zavisi gde kupujete.

Još jedan proizvod iz iste kuhinje je ovaj piling za telo sa smeđim šećerom. Ovo je najčudniji piling koji sam ikad probala. Pre upotrebe ga obavezno treba promućkati da bi smesa postala kompaktna i s te strane kutijica i nije baš najpraktičnija ambalaža. Zrna su krupna, poput pravog smeđeg šećera, a sam piling je veoma mastan. Ja sam imala osećaj kao da se tuširam uljem za telo u koje je neko ubacio šećer. Nakon tuširanja ostaje film na koži, što je dobro ako ste lenji jer nije neophodno nanošenje mleka za telo. O, i kada ostaje masna pa savetujem dodatni oprez prilikom izlaska iz iste. Sve u svemu, znam da se neće svima dopasti, ali je suvokožac poput mene oduševljen ovim proizvodom. Košta isto kao i buter, a u kolekciji imaju još i jogurt za lice&telo koji nisam probala jer me ne privlače proizvodi koje moram da nanosim u kupatilu i onda čekam da isperem. 

Oba ova proizvoda bi me verovatno izludela tokom leta jer su em masni, em imaju teži, vanilast miris, ali sada tokom zime ne mogu da zamislim ništa bolje. Ne sećam se kada sam poslednji put imala tako dobro hidriranu i nahranjenu kožu. Kada bi u ovu kolekciju uveli i npr. masku za kosu, prva bih stala u red da je kupim. 
Zima je vreme vladavine šljokica i svetlucavih lakova, a ja sam se prošlog meseca ponovila ovim China Glaze Boo-Gie Down koji sadrži čestice u zlatnoj, crnoj i beloj boji. Uglavnom ga mažem preko nekog svetlijeg laka, mada lepo izgleda i preko crnog, crvenog itd. Namerno sam namazala na jedan prst bez laka ispod, da vidite kako izgleda kad je sam. 
Ono što mi je vrlo bitno je da se, s obzirom na to da je u pitanju glitter lak, ne skida tako teško (treba malo više truda nego kod običnog laka, ali ide sasvim fino). Cena 515 dinara.
Mislim da o Macadamia No Tangle četki ne treba ništa da pišem jer sam sigurna da je većina vas ima. Dugo sam odbijala da je kupim, što zbog boje, što zbog činjenice da je od plastike i da, prema tome, ne može biti bogznašta, međutim, zadovoljna sam. Lepo raščešlja kosu uz minimum čupanja. Kad samo uporedim koliko mi je dlaka ostajalo na standardnoj četki i na ovoj, zaključujem da se svakako isplati. Pri tome je prilično lagana pa se lako može poneti u torbi. Bila je oko 850 dinara. 

Kad smo već kod kose, da pomenem i ovaj Batiste šampon za suvo pranje. Uzela sam ovaj namenjen srednje svetloj/tamnoj kosi, dakle, za smeđokose. Stvarno mi je pomogao u proteklom periodu jer sam neko vreme gotovo neprestano spavala pa bi mi se kosa slepila i brže umastila nego obično. Ovaj šampon bi na 2 do čak 3 dana odložio naredno pranje kose, ali moram da napomenem da je meni kosa prirodno suva i sporo se masti. Ako prskate sa manje udaljenosti, ostaće beo trag pri korenu kose, ali se to vrlo lako raščešlja i odstrani. U Lilly drogerijama košta nešto preko 600 dinara
Alfaparf Keratin Therapy Lisse Design regenerator i sprej za kosu koristim već neko vreme u tandemu; na ovoj listi su se našli jer mi kosu čine mekom i lakšom za raščešljavanje, drugih razloga nemam. Ako i utiču na strukturu i kvalitet dlake, to se može videti samo pod mikroskopom. Ne sadrže sulfate niti parabene. Ima ih u DM-u i Liliju, mislim da koštaju oko 600-700 din. 
Alfaparf Precious Oil Tradition uljani šampon - Ne pravim neku veliku razliku među šamponima jer posle njih ionako moram da nanesem tonu preparata da bi mi kosa ličila na nešto, ali ovaj se izdvojio jer mi manje isušuje kosu - pretpostavljam zbog uljane komponente. Preporučujem ga osobama sa suvom kosom. 

Paradontax sredstvo za ispiranje usta i ne spada u domen kozmetike, ali je vrlo korisno i efikasno u suzbijanju bakterija. Sipate količinu od 1-2 gutljaja i mućkate u ustima otprilike 1 minut i onda ispljunete. Najbolje je koristiti ga kada znate da narednih par sati nećete ništa jesti ni piti, da bi delovao što duže. Ja sam ga nabavila u Roda megamarketu za nekih 500 dinara, a koristim i Paradontax meku četkicu za zube već dve-tri godine unazad. 
Mixa BB krema protiv crvenila - u nazivu je objašnjena svrha ovog preparata, dakle, ublažava i prekriva crvenilo kome možemo biti skloni tokom zimskih dana. Ranije mi se to baš često dešavalo, poslednjih godina mnogo manje, tako da ne moram često da posežem za ovom kremom, ali je ipak zgodno da se nađe kad zatreba. Što se pokrivne moći tiče, meni deluje kao standardna BB krema, dakle solidno prekriva, ali ne toliko dobro kao puder. Namenjena je osetljivoj koži. Piše da se može koristiti i kao baza za šminku, mada ja ne stavljam ništa preko nje. Ne sadrži parabene ni alkohol. Cena je oko 500 dinara, ima je u Lilly drogerijama, ali i na raznim drugim mestima. 


Da li ste probale nešto od ovoga i kakvi su vam utisci?

Коментари

  1. E ova Macadamia četka mi je na listi stvari za kupiti već neko vrijeme, zajedno uz masku za kosu :) Ostale stvari nisam probala, ali mi se ovaj piling čini super, taman za mene :)

    ОдговориИзбриши
  2. Macadamia cetka, izum stvarno...najbolja je. Batiste sampon isto, on je prva pomoc :D
    Mixa kremu nisam probala ali koristim njihovu micelarnu vodu i odusevljena sam. Afrodita mi se cini ok, nisam znala za ovaj piling...mislim da cu probati :)

    http://www.adelaacanski.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Imam ovaj maslac za telo i obožavam ga. Nije za moju kožu, jer je dosta gust, ali kada me ne mrzi da čekam da se upije, uvek ga stavim. Dobra ideja za masku za kosu, bila bih sa tobom u redu za kupovinu, ta stvar bi bila odlična. Koristim i Macadamia četku i odlična mi je. I jedno pitanje za kraj, kakav jukus ima Paradontax? Koristim Listerin trenutno (onaj plavi) i užas mi je. Previše jak miris mentola, da mi često bude muka posle korišćenja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema neki prijatan ukus, jako se oseća u ustima ali brzo izlapi; ne znam kakav je taj Listerin pa ne mogu da uporedim. Moguće je da nekom bude malo muka.

      Избриши
  4. Super mi je ova macadamia četka i ja ju koristim! Noktiiii su odlični!

    ОдговориИзбриши
  5. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Ovi lakici sa sljokicama su predivni.
    Ja sada kada imam malu bebu nepustam, cim mi malo narastu, ja ih secem.Bojim se da ga ne ogrebem po licu ili tako nesto.Tako da bas zudim kada cu moci da ih pustim kao nekada i nalakiram :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар