Mattraction

Lovely weather, isn't it? Well at least it is here by the sea where I live for the moment, it really feels like spring. Sweet, sweet November. It was warm so this blazer wasn't really a must, but I wanted to add some extra layer, thought it would be more interesting, even if it's just simple beige blazer with striped lining and 'golden' buttons. I put my new lipstick on to add a bit of colour - it's called Mattraction from Catrice. 
 Are you guys tired of my dog already? I guess I'm not haha. She was pretty good today while I was filming my new Youtube video, she certainly deserved a nice long walk outside. 

Ovde na moru je tako lepo vreme, čini se kao da je proleće. Blejzer mi zapravo nije ni bio neophodan, ali sam mislila da će biti malo zanimljivije ukoliko dodam još jedan sloj preko, pa makar to bio i ovaj prilično jednostavan bež sako sa prugastom postavom i dugmadima u boji zlata. Dodala sam malo boje uz pomoć novog ruža za usne, zove se Mattraction.
Jeste li se već umorili od mog psa? Pretpostavljam da ja nisam :-) Bila je dobra danas dok sam snimala novi Youtube video (o knjigama), tako da sam je izvela u lepu, dugačku šetnju. Sad treba da ugrabim malo vremena da editujem (tj. skratim) novi video, pa se nadam da će sutra-prekosutra biti na mom kanalu. Čitamo se uskoro. 


Коментари

  1. Love your outfit! And lucky you have had a warm November!

    ОдговориИзбриши
  2. Lijepa i elegantna, sviđa mi se što si dodala blejzer :D
    Ma kome bi Ema mogla dosaditi, mene uvijek razveseli kad je vidim u postu <3

    ОдговориИзбриши
  3. presladak je pas i divna kombinacija...ja sam mislila bila raditi youtube video o recenzijama knjiga, ali ne znam hoću li stići tako nešto, to mi je neka želja koja je još daleko od realizacije.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар