16.01.2016.

Rainy day at home

I'm starting to get sick of these rainy days, I mean it's okay for me if it rains for a day or two, feels a bit relaxing and romantic, but now I got bored. Well, at least I can take care of some errands inside my home, clean and write a little bit and maybe cook something nice for lunch. How do you spend your rainy day at home?


Nemam ništa protiv kiše kada traje dan-dva, ali kad se kišni dani nanižu, počnem da se dosađujem i iščekujem makar mali zrak sunca ili bar nebo bez tmurnih oblaka. Ovaj vikend ću iskoristiti da se pozabavim nekim kućnim poslićima, malo čišćenja, pa malo pisanja bloga, a možda i spremim nešto lepo za ručak. Odvojila sam stvari koje više ne nosim, pokloniću ih nekome kome su potrebne, i ostaje mi još da ispeglam sopstvenu odeću i obrišem podove novim sredstvom za pranje sa cvetnim mirisom. Glamurozno :-) 



Stigle su mi ove torbe koje sam poručila na Asosu, danima čekaju da im skinem etikete i odložim negde da čekaju proleće.



Nisam bogznakakav ljubitelj pan projekata, ali sam odvojila ove lakove koje želim da potrošim do proleća jer znam da ih više neću nositi kad otopli, a nema smisla da čekaju sledeću jesen.


Probrala sam i neke naslove koje želim da vam predstavim u svom sledećem videu o preporukama knjiga.


Već sam pominjala koliko volim da gledam stare filmove kad je ružno vreme.


Pranje četkica za šminkanje obično obavljam jednom u desetak dana jer se ne šminkam često.


Uveče planiram da odradim dupli trening jer sam u četvrtak preskočila; držite mi palčeve da izdržim :-D


Ipak sam se odlučila za brzi ručak: integralne makarone sa kikirikijem, soja sosom, lanenim semenom i zelenim povrćem.

Moje omiljene aktivnosti tokom kišnog vremena su svakako čitanje knjiga i ispijanje čajeva, ali nemam luksuz da se samo time bavim, uvek ima nešto da se radi. Kako vi provodite kišni dan kad ste kod kuće?


5 коментара:

  1. Preslatke su mi torbice sa ASOS-a i lakovi su savršeni za ovo tmurno vrijeme :) Joj mene ta kiša ubija u pojam kao ništa, mi smo ovdje imali par tjedana konstantnu kišu i doslovno sam bila manje-više zarobljena u stanu, ne mogu nigdje fotkati, čitav grad smrdi od te vlage, ne mogu oprati odjeću...ma najgore vrijeme. Nadam se da će ti se sunce pojaviti ovaj tjedan, organizam odmah živne! :)

    Ja takve dane također najviše volim provoditi uz knjige i čajeve, pokoju seriju i filmove, ali sam ih realno provela za kompjutorom, radeći.

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Hvala, Loreana. Samo skuvaš makaone u slanoj vodi, nda ocediš i dodaš malo soja-sosa. Na malo maslinovog ulja ispržiš kikiriki, laneno seme i povrće i posle sve sjedniniš s makaronama, stvarno nije nikakva mudrost :-)

      Избриши
  3. Kišni dani su idealni za čaj i gledanje vlogova <3 ručak izgleda jako primamljivo :D

    ОдговориИзбриши