14 day fitness challenge


Ne znam kako ovo leto utiče na vas, ali mene je totalno smorilo. Moj plan da u avgustu nastavim s redovnim vežbama u samostalnoj varijanti polako pada u vodu (dovoljno je da vam kažem da sam od početka meseca samo jednom otišla na plivanje i to je sve), a ne želim da se do oktobra pretvorim u bezvoljnu mlitavu vreću. Zato ću sama sebi postaviti novi izazov tokom kojeg ću se truditi da svakog dana učinim nešto dobro za svoje telo, počevši od danas (petak je dovoljno dobar dan da se s nečim započne kao i svaki drugi) i beležiću redovno rezultate, bilo da je u pitanju plivanje, trčanje, pilates ili nešto četvrto. I male stvari se računaju i na pameti uvek treba imati izreku: ''Ono što radiš svakog dana je važnije od onog što radiš povremeno.''
Nisam neko koga mrzi da se pokrene i, nakon godinu i po dana pauze koju sam napravila zbog trudnoće, potom oporavka od porođaja i uhodavanja oko majčinskih dužnosti, prošle jeseni sam počela redovno da treniram. Išla sam po kiši, po zimi (doduše, zima na moru i nije toliko stroga), išla sam i kada bih radije ostala kod kuće sklupčana uz film i kokice - dakle, nisam lenja da vežbam, ali mi visoke temperature teško padaju i dovode me u stanje obamrlosti. Prosto mi je bilo žao da prekinem višemesečni niz redovnog vežbanja, pa na ovaj način želim to da promenim. 
Ukoliko je neko voljan da mi se pridruži u onlajn motivaciji i bodrenju, dobro je došao. Neka izazov počne! 

Коментари

Постави коментар