To Be Read - Spring


Evo gomilice kojom ću se baviti ovog proleća (mart-april-maj), pretpostavljam da ću usput pročitati još ponešto, ali ovim naslovima ću dati prvenstvo. Mislim da nisam jedina koja, kad kupi novu turu knjiga, hoće najpre njih da čita, a one starije odloži da čekaju; i onda kroz nekoliko nedelja kupi nove knjige, pa se prihvati njih i sve tako ukrug.

Zbog toga sam dve nove knjige (kupljene pre dve nedelje) uvrstila na ovu listu. Jedna je Tereza Raken Emila Zole. Čitala sam njegov Žerminal i veoma mi se dopao, pa sam bez straha poručila i Terezu. Druga je Bela vrana Sali Grin; čita mi se neka fantastika, pa sam kupila ovo, nadam se da će mi se svideti priča i Salin zamišljeni svet. Ima i dva nastavka, ali o tom, potom. 

Mandolina kapetana Korelija - ovo mi je na listi već godinama. Deluje mi da je više za leto (pošto se radnja dešava na moru, takvo vam je moje rezonovanje), ali pošto ovo nije moja knjiga već pozajmljena, red je da malo ubrzam.

Biblioteka noću me čeka još od Sajma knjiga, a Vračar od Noći knjige, pa je vreme da se pozabavim njima. U januaru sam kupila Deretine knjige Ostaci dana i Šapat krošnji u ukletoj četvrti, koja me verovatno najviše ''zove'' na čitanje od svih koje sam navela danas. 


A šta ćete vi čitati ovog proleća? 

Коментари

  1. Tereza Raken je odlična knjiga, mislim da će ti se jako dopasti, a čim si čitala Žerminal, nema šanse da ti se ne svidi stil pisanja. Ja obožavam da čitam knjige u kojima likovi imaju izražene mane i ništa nije crno belo, ova knjiga me je jako podsetila na Flobera i Madam Bovari, naravno samo u pojedinim segmentima.
    Čitala sam i Bela vrana, nikako da uzmem drugi deo, jako zanimljiva knjiga, mislim da je jedna od onih, koje ti se ili baš svide ili ti budu nezanimljive i dosadne, onako nesvakidašnja je knjiga za YA, više fokusirana na likove i njihova unutrašnja previranja, nego na sam zaplet. I meni je Mandolina godinama na listi, od kako sam gledala film. :D
    Nikako da nabavim i pročitam neku knjigu od Išigurua, a čitaju mi se i Ostaci dana i Ne daj mi nikada da odem, jedva čekam utiske.
    Uf, baš sam sam se raspisala. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja baš volim kad se neko raspiše, pogotovo ako mnogo čita <3 Družim se s Terezom uskoro, pa onda Mandolina, valjda.

      Избриши
  2. Ja sam proleće planirala da iskoristim tako što ću se više šetati :))) Ako bude toplo, planiram i čitanje na plaži ili u parku .
    A moja lista izgleda ovako:
    -Gospođa Bovari/Flober/
    -Policija/Nesbo/
    -Lavirint Duhova/Safon/
    (ako uspem, sve su obimne)
    <3

    ОдговориИзбриши

Постави коментар