Put a ring on it

Ne nosim često prstenje i vrlo sam probirljiva po tom pitanju, pa sam prošle nedelje rešila da se malo poigram i isprobam veoma zanimljivo i neobično prstenje. U pitanju su radovi nekolicine mladih londonskih dizajnera. Mislila sam da biste voleli da vidite nešto malo drugačije. Pa, da počnem sa onim koji mi se najviše svideo:
Violet Darkling's Fossa Ring - silver and blue topaz
Violet Darkling (Louisa Richwhite), inspirisana stvorenjima noći. Zaronite u svet mračnog luksuza.
Silver and amethyst
Christos M
Christos M je, nakon rada za čuveni Tifani, osnovao svoju liniju nakita 2008. godine. Kod njega mi se dopada raznolikost boja i oblika, što ne čudi s obzirom na to da inspiraciju i materijal za svoj nakit traži širom sveta.
Enamel rings: Silver with 18k yellow gold, rubies and rose quartz, Silver with gold and diamonds and quartz, Silver with gold and blue sapphires and quartz.
Veoma lep, ali neudoban jer je preširok pa pristiska ostale prste.
Kamelia ring: 18k rose gold with white diamonds and white onyx. Retail price: 3.885 eur
Jacqueline Clarke's caviar rings:
Gold plated silver with glass beads
Jacqueline Clarke, čiji su zaštitni znak zrna u obliku kavijara. Svaka staklena perlica je ručno i s pažnjom dodavana podlozi od pozlaćenog srebra. 
Eleftheria
Eleftheria Lamprou, grčka dizajnerka nakita; navodno je svaki njen dizajn inspirisan grčkim mitovima. Ovaj prsten može da se nosi kada medveđa glava gleda prema nama, ili u pravcu noktiju.
Bear in circus: silver, sapphires, gold, diamond
Isharya
Nakit dveju Indijki nose i brojne poznate ličnosti, poput Dru Barimor, Kameron Dijaz,Dž.K. Rouling, Marije Šarapove...
FS Augusta
Iza ovog imena krije se dvojac iz Londona, Zinzi i Ursula. Njihov nakit je zaista nezaboravan, a čest motiv im je prase. Jedinstveno i dekadentno. Ovaj prsten je zaista originalan, ali i težak i glomazan. Cenu da ne pominjem. 
Gold with black diamonds
SHO Jewellery
Sarah Ho, rođena u Hong Kongu, a odrasla u Engleskoj, donosi nam spoj Istoka i Zapada.
Clementina rings (525,00 eur each)
Gold, pink silver, tiger's eye, rhodolite
Silver, black agate, white sapphires
Ja sam se lepo zabavila isprobavajući ovaj nakit, a nadam se da se i vama dopao. Do sledećeg posta :-*

Коментари

  1. Uf, sviđaju mi se skoro svi, ali me je prvi oduševio :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je on najlepši, samo što košta preko 400e :-( To mi je ipak mnogo za srebro.

      Избриши
  2. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Jao bas divni prstencici, ne znam koji mi je lepsi, jer svaki je na svoj nacin lep i drugaciji.
    Nekada volim neki diskretan prsten, a nekada moze neki malo veci.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар