Fuchsia dress

I wore this dress for my birthday last week. It was a gift from my cousin Ana and I love it because it's very feminine and comfortable at the same time and also didn't have anything in this colour in my wardrobe so far. Didn't take so many photos because I was in a rush that day. I matched the dress with simple black shoes and added some extra colour with my nails. 

Ovu haljinu sam nosila prošle nedelje za svoj rođendan. Poklon je moje rođake Ane i veoma mi se dopala jer je veoma udobna i ženstvena. Nema mnogo fotografija jer sam tog dana bila pomalo u žurbi. Uparila sam je s jednostavnim crnim cipelama (koje uvek nosim kad ne znam šta bih drugo jer mi ''idu uz sve'') i dodala malo boje čitavoj kombinaciji pomoću žutog laka na noktima.

Pretpostavljam da treba dalje da prosledim blogonagradu koje su mi pre neki dan dodelile My Perfect Lounge  i SuperSisters (hvala, devojke) i nastavim krug deljenja, 
Pravila koja idu uz nagradu:
1. Postavi nagradu na svoj blog.
2. Pomenuti onoga ko vas je nagradio i označiti ga hyperlink-om.
3. Odabrati 5 blogova kojima dajete nagradu, a koji imaju manje od 200 sledbenika i obavestiti ih o nagradi.
A nagradu dajem sledećim blogovima:
Eto, obavila sam i ovo, mada ne volim cirkularne poruke niti bilo šta što se prosleđuje  izbegavam to da radim :-)

Коментари

  1. Haljina je stvarno zenstvena i elegantna. Klasika je uvijek u modi. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ciao!! Wow, lovely look! I like youu dress, its colour and the colour of your nail polish,yellow is very nice!! Kiss, Paolo

    ОдговориИзбриши
  3. Just found your blog! I like it!

    Hope you'll visit me, I'll be really grateful :)
    Kisses, Elena

    ОдговориИзбриши
  4. Žuti lak i roze haljina...vrišti LJETO! :D

    Zadnja slika mi je baš krasna, šteta što je malo mutna :(

    ОдговориИзбриши
  5. Predivna haljina i bas si je lepo ukombinovala. :)

    Hvala punoooo za nagradu! ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Lovely dress, U look so pretty!

    I want to invite U to visit my blog:

    www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    and follow if U like!

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala sto si me se setila za nagradicu! :)))
    Svidja mi se haljina!

    ОдговориИзбриши
  8. divna haljina, ta mi je boja avion! sviđa mi se i lak na noktima. pozdrav

    ОдговориИзбриши

Постави коментар