petrol meets pastel

My first pair of pink trousers since I was ten  







Nails of the day - Avon Nailwear Pro Romance + Gabrini Elegant 368




Iako je juče bilo toplo, nisam smela da se razgolitim zbog prehlade od koje sam se tek oporavila (zapravo, još uvek pomalo kašljem) - otud čizmice. Potraga za poklonom za venčanje mojih prijatelja (još uvek ništa), nakon toga malo u crkvu (u subotu bile Zadušnice pa sam upalila svojim dedama sveću) i na kraju šetnja sa kumom. Ovih dana ne izlazim iz džempera - ovog puta to je ovaj iz Orsay-a, trenutno omiljeni (ok, imam još jedan omiljeni, ali o njemu drugi put).  Kako ste vi proveli ovaj divni sunčani vikend?

Коментари

  1. Go,Go Sever!! :)))
    Lepe su ti pantalocice :)
    Vikend je bio "hodajuci:, ai se bar iskoristilo sunce :))

    ОдговориИзбриши
  2. Napolju je 25 stepeni, ljeto je :)) i bas je za pink farmerke :)

    ОдговориИзбриши
  3. I love pink, and I'm obsessed with your ring, it's just so darn fabulous!

    xx Ivana
    Macarons and Pearls

    ОдговориИзбриши
  4. I ja sam ovo ljeto kupila prvi par rozih hlaca ako ne racunamo djetinjstvo. LOL
    A za cipele, svi ti modeli koje je radila Vivienne Westwood se zovu lady dragon, samo im se ornament na cipeli mijenja...bilo tresnje, bilo srce, itd...

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepe farmerke...ali prsten je fenomenalan.

    Hvala puno na lepim komentarima na mom blogu. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Awww, my favorite- pink! ^_^ The rose ring is gorgeous!

    ОдговориИзбриши
  7. Kod nas je isto bilo lijepo, al bi se već ovo tvoje moglo nazvat razgolićenim :) Sviđa mi se inače kombinacija, obožavam pastelne hlače :)

    ОдговориИзбриши
  8. nice. obozavam demper
    citaj nas ;-)

    www.lifestylenotesbyaf.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Torbica i lak su neodoljivi!:) Moji omiljeni tonovi!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар