Floral

    Nothing says spring! more than a vivid floral print, no matter what colour it is. Actually, I wonder  
    why I don't wear it more often, certainly have to work on it. I have this blouse for years but didn't
    wear it that much, mostly because I think it makes my arms look even fatter LOL. Kept the rest 
    of the outfit simple with white trousers and low heel shoes which are pretty old but so comfortable
    that I don't want to throw them away till I find something similar.


   Ništa ne govori proleće! više od cvetnog printa, nebitno koje boje su u pitanju. Zapravo, pitam se 
   zašto ga ne nosim češće, moraću da poradim na tome. Ovu bluzu imam godinama ali je ne nosim 
   tako često jer smatram da mi u njoj ruke izgledaju još deblje (ah). Pošto mi je ova majica sama po  
   sebi dovoljno živopisna, htela sam da ostatak bude sveden. Ove cipele su već iznošene, ali su mi 
   toliko udobne da mi je žao da ih bacim dok ne pronađem neke slične.

Bag: Pieces  Nails: China Glaze Custom Kicks

Коментари

  1. Sve mi se dopada, ali ruke, prstenje i lak... Predivno. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Cvetna bluzica je predivna kao i ovo neverovatno drvo!!

    ОдговориИзбриши
  3. Prsten je super:)
    Nova sam pa se jos uvek ne snalazim najbolje, ako znas kako da podesim opciju za pracenje bloga javi :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlično izgleda. Juče sam kupila crvenu tunikicu na bretele koja btw fenomenalno ide na taman teksas i setila se tebe i tvoje ljubavi prema crvenoj boji.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš lepo :-) Volim ja sve boje, manje-više podjednako. Nadam se da ću pomenutu tuniku videti kod tebe na blogu!

      Избриши
  5. znaš li da su stari slaveni vjerovali da duša čovjeka poslje smrti ulazi u stablo? Jedino duše prokletih stabla ne žele primiti i njihove duše lutaju vječno? Baš sam neki dan čitala o slavenskoj mitologiji pa me ovo podsjetilo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam čitala o povezanosti Slovena i zvezda na nebu :-) Svakako su fascinantna tema i često se zapitam zašto većina naših ljudi zna da nabroji više grčkih i rimskih bogova nego slovenskih.

      Избриши
  6. Lovely look and pictures! I like the shirt:)
    Nice day pretty:D
    xoxo
    http://bonjourparlematin.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  7. Hi girl, I love your blog, I'm following you now, so please can you visit my blog and follow me back if you like what I post? Thank you so much :)

    http://whatandyloves.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  8. Cvetni print je prvo što mi padne na pamet kad pomislim na proleće, i to ne bez razloga. Tebi ovaj uzorak super stoji! :D

    http://fashion-shell.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Fenomenalna kombinacija,jako mi se svidja bluzica :)

    ОдговориИзбриши
  10. Amazing Outfit ,love the Top! You look gorgeous :)
    follow new ,mind follow back?

    Lovely Greetings ,kisses :)

    ОдговориИзбриши
  11. Kako je lepo kad dođe toplo vreme i mogu se nositi ovako vedre, lagane stvari :)

    ОдговориИзбриши
  12. amazing floral top!

    happy monday!
    www.lessismoreblog.com

    ОдговориИзбриши
  13. Ti si meni tako preslatka, baš sve ti super stoji :D

    ОдговориИзбриши
  14. Pretty outfit and love your ring so much <3
    Following you :)

    Chic Swank

    ОдговориИзбриши

Постави коментар