Streets of Prague


Another beautiful day in Prague, filled with walking, city sightseeing and shopping. Of course, I left my suitcase half full so I could fill it up with famous Czech beer and chocolates for my friends. Warning: This post contains lots of photos.
Još jedan praški post - upozoravam vas da sadrži dosta fotografija!
 Ranije sam uvek imala običaj da na put ponesem brdo stvari od kojih obučem dve-tri, a ostale ignorišem. Moram reći da sam ovaj put bila pametnija i spakovala relativno malo stvari i da sam svaku od njih nosila bar jedanput. Ha! Ponela sam poluprazan kofer koji sam u povratku popunila pivom, čokoladama za prijatelje i nekim stvarčicama koje sam kupila (da ste samo videli iznenađenje na licu taksiste koji me je dovezao kući, čovek nije očekivao toliku težinu od mog nedužnog roze kofera). Nosila sam sve same udobne stvari u kojima mogu da provedem ceo dan na nogama, pokušavajući da usput i ličim na nešto - nadam se da vam se sviđa. Moji dani su izgledali ovako: Ustajanje oko pola 8, doručak  i onda odlazak u grad. Povratak u hotel je u večernjim časovima, gde se istuširam i skljokam u krevet, bezuspešno pokušavajući da pročitam stranicu-dve knjige koju sam ponela. Iznenadila sam se shvativši da me sve to iscrpljuje mnogo više nego prethodnih godina - da li je moguće da sam stara? Ja se i dalje osećam isto kao i pre deset godina, ali nešto me leđa zezaju kad sam dugo na nogama. Hm.
Evo još jedna informacija vezana za Češku: Pošto mnooogo vole da piju pivo (u proseku 0.7litara dnevno, ali u prosek ulaze svi, dakle i bebe, mala deca, starci...), postoji organizovan prevoz za pijanice koji ih razvozi do kuće. Nije li to kul? Mogu mirne duše da se uroljaju u nekom pabu ne razmišljajući kako će se vratiti.
Nešto od stvari koje sam kupila (ostalo sam već bila spakovala pa me mrzelo da vadim), uglavnom je H&M (u kome se, uzgred, na svakom koraku čuje srpski LOL). Nisam kupovala suvenire (šolje, magnete...) kao prošli put.
 
 
Odoh sad. Cmok za sve :*

Коментари

  1. Kupaci odlican:)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. obožavam prag i nadam se da ću mu se jednog dana vratiti.

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su bas lepe. Bila sam u Pragu i bas mi je lep. Lepo mi je bilo da se malo podsetim kako izgleda :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Jedva cekam da ponovo odem u Prag... :) HM stvari hehe <3

    ОдговориИзбриши
  5. Ulice Praga, kako to dobro zvuči... Mogao bi čovek satima da luta i da se gubi u lepoti fasada, slatkih izloga, mirisa, a najverovatnije da bi najlakše našao put do neke pivnice :)
    Dopada mi se tvoja kosa i ogrlica! Ako nije tajna, napiši mi gde si je kupila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na divnom komentaru :-*
      Ogrlica je odavde:
      http://www.oasap.com/necklaces/4378-exquite-elegant-necklace-with-embroidered-design.html

      Избриши
  6. Karlov most, hoću u Prag!! Super fotke i dobar ulov (ne trebaju ti šalice, bolje da si si kupila kostim) :D

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajno, koji super izlet!
    Fantastična ti je ogrlica, odmah mi je zapela za oko :))

    ОдговориИзбриши
  8. Looks very neat there! I've never been to Prague but I have friends who loved it there!

    xoxo Bree
    The Urban Umbrella
    http://www.theurbanumbrella.com

    ОдговориИзбриши
  9. Divne fotke
    http://milkandhoneyworld-divna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Izgleda prekrasno, wish I was there! :)

    http://dsmithereens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Pa ovo je savršeno, nemaš pojma kako me je obradovao ovaj post jer planiram krajem leta, kada diplomiram, da odem u Prag :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар