September favourites

Things I wore the most were these two vests from Asos. They are so light and comfortable; I always have several basic pieces like these in my wardrobe and wear them quite often. The bag is from Serbian brand Mona that I love. Since there were lot of sunny days in September, wearing white was very appropriate. 

Stvari koje sam najviše nosila proteklog meseca su ove majice bez rukava sa Asosa. vrlo su udobne i lagane; trudim se da uvek imam nekoliko ovakvih osnovnih komada u ormaru i često ih nosim. Obavezno naručim za broj veću jer volim da mi je komotnija i dovoljno dugačka. Torba je iz Mone, srpskog brenda koji mnogo volim; pošto je u septembru bilo mnogo sunčanih dana, nošenje stvari bele boje bilo je prikladno kao kad je leto. 

I have to admit that I'm late with this Millenium series by Swedish author Stieg Larsson. It was a huge hit seven years ago yet I'm reading it now for the first time. I've read the first two books, there's one more left. I know that the 4th book was recently published but it's not by the same author (because Larsson passed away in 2004). I am always sceptical with things like these, always prefer the original story and author. I've been mostly drinking this Hyson detox green tea while reading.


U septembru sam čitala drugi deo trilogije Milenijum. Znam da je delo švedskog književnika Stiga Lašona (ja bih ga pročitala kao Larson jer nemam pojma taj jezik) bilo veliki hit pre nekih sedam godina, tako da uveliko kasnim jer ga tek sada čitam prvi put. Nedavno je izašao i četvrti deo, ali napisan od strane drugog autora (razumljivo, pošto je Lašon preminuo u 2004). Ne verujem da ću i njega čitati; uvek sam skeptična prema drugim autorima u odnosu na one prvobitne, originalne. Uz knjigu sam najčešće pila ovaj Hyson zeleni detoks čaj (kupila sam ga u Rodi). 


When it comes to TV, I started to watch ''Orange is the new black'' series. It is about bunch of women in women's prison and  it's based on the book of the same name by Piper Kerman who actually was serving her sentence in prison in Connecticut. I've finished the first season and now I'm in the middle of the second. 

Počela sam da pratim seriju ''Orange is the new black'' koja govori o grupi žena u ženskom zatvoru. Bazira se na knjizi Pajper Kerman, koja je svoju kaznu odslužila u zatvoru u američkoj državi Konektikat. Pošto je u pitanju blaža varijanta zatvora (onaj sa minimalnim obezbeđenjem), nije toliko surov i brutalan. Odgledala sam celu prvu sezonu i sad sam na polovini druge (od ukupno tri). 


A couple months ago I've got a bag full of Oriflame products from my sister. I haven't used Oriflame stuff for years and I'm glad I can try some (for me) new beauty products. 

Swedish Spa Swedish Cloudberry Sage&Vitamin C exfoliating body wash smells so good and that's the main reason why it is in this month's favourites. The scent reminds me of grapefruit, mostly, which means very fruity and joyful. Disover Icelandic Purity shower gel isn't kind of scent that everyone would like, I guess. It is fresh and neutral (not very feminine but not for men either)

Afrodita eye make-up remover - though it says it's for the eyes, I use it for the rest of my face as well. This is two-phase oily liquid that removes waterproof makeup and it's not irritating to the eyes. Plus, I love the way it looks, this mixture of sea green and clear emulsion.

Pre mesec-dva sam dobila kesu punu Oriflame proizvoda od sestre; godinama nisam koristila ništa od njihovih stvari, tako da sam se obradovala prilici da ih isprobam. Swedish Spa piling za tuširanje sa močvarnom jagodom i žalfijom se u ovomesečnim favoritima našao najviše zahvaljujući divnom mirisu, koji me podseća na grejpfrut jer je voćkast i budi veselost. Discover Icelandic Purity gel za tuširanje sam najviše koristila u septembru. Pretpostavljam da se miris ne bi svima dopao jer je ''ni tamo, ni ovamo'', ne miriše ni na šta posebno, nije bogznakako ženstven, ali ni muški. 
Afrodita odstranjivač šminke sa očiju sam koristila za celo lice, a ne samo za oči. Veoma je prijatan, pomalo uljast i ne izaziva iritacije na očima. I izgled mi se takođe dopada, ova morskozelena i providna kmbinacija deluje tako sveže i čisto. Ne znam da li ima veće pakovanje da se kupi pošto se ovo prilično brzo troši, bar u mom slučaju (ali to je verovatno zato što ga ne koristim samo za oči). 

Коментари

  1. I've been wanting to watch "orange is the new black" :)

    Fujifilm instax 210 giveaway - www.mykindofjoy.com

    ОдговориИзбриши
  2. Baš mi se sviđaju majice, jako su lijepe boje :) Ja si baš moram nabaviti par tih basic stvari koje mogu nositi ispod sakoa, džempera itd. jer su mi se već izlizale sve koje imam.
    Što se tiče knjiga, pročitala sam čitavu trilogiju i bila mi je super (iako totalno scary i morbidna) i još se premišljam da li da uzmem taj četvrti dio, zanima me u kojem smjeru je otišla priča.

    ОдговориИзбриши
  3. Torba mi se mnogo dopada :)
    Jel ima neka aplikacija preko koje čitaš knjige? Ako ima neka zamolila bih te da mi napises, ja znam nekoliko ali ni jedna nema prevod na srpski :)

    http://only-for-girls-fashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja inače uglavnom čitam ''prave'' knjige, papirne, jedino uveče pred spavanje uzmem elektronsku jer nju mogu u mraku da čitam dok beba spava u sobi :-) Nisam nikakvu aplikaciju instalirala, našla sam nekoliko knjiga na srpsko-hrvatskom jeziku (takve ih je neko okačio na internet), nisam ništa morala da prevodim.

      Избриши
  4. Meni se kod tvojih ljubimaca sviđa raznovrsnost! Stvarno svašta obuhvatiš. I divim ti se što uspiješ čitati uz bebača. To mislim na najbolji mogući način. Oko mene je sad pravi baby boom i mame su malo izvan stroja! ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :-) Ih, koliko sam pre čitala, ovo sad je ništa, uspem jednu knjigu mesečno, nekad dve (to mi je domet).

      Избриши
  5. Moracu i ja ovu seriju da odgledam. Hvala na preporukama,caj mi zapao za oko, a Lasona nisam citala.

    ОдговориИзбриши
  6. Nepmtim kada sam poslednji put nesla Oriflame katalog, a bas bih volela nesto lepo da pazarim :)

    ОдговориИзбриши
  7. Larson i OITNB <3 prve dve sezone su mi puno bolje od treće, al i treca ima svojih fora i Ruby Rose :D

    ОдговориИзбриши

Постави коментар