August in pics


Bye bye summer! Nećeš mi nedostajati (haha, tako ću da progutam ove reči već u novembru). Ovo što vidite na gornjoj slici je moja nekonvencionalna rođendanska torta (ideju sam maznula od OVE devojke tj. videla na njenom Instagramu). Moj fitnes izazov je slavno propao (otišla sam dvaput na plivanje, a od toga sam samo jednom pravo plivala, a drugi put se samo brčkala sa kučetom). Vežbanje u kućnim uslovima takođe nije uspelo jer mi je bilo vruće, a i pomenuto kuče je stalno uletalo i gnezdilo se na mojoj prostirci, a kad bih je izbacila, kukala bi ispred vrata). Lepo sam ja rekla da samo u fitnes centru mogu nešto konkretno da uradim, pa ću se ubuduće držati tog sistema. Ali prvo još malo da uživam. 


Čitala sam knjige, kupovala knjige i odvojila knjige koje mi više ne trebaju (ko će dočekati tu razmenu?). Prostora za knjige više nema, tako da ću morati da stopiram sve kupovine dok se ne otarasim nekih četrdesetak komada koje sam pripremila za rashod. 


Bili smo na krštenju moje sestričine i uživali u torti (dobro, u dvema tortama). U septembru nastavljamo porodična druženja&proslave, tako da ću imati manje vremena za blog. Potrudiću se bar da snimim videe koje sam dužna (Pročitano u avgustu, Preporuke za čitanje i neki book tag).
Čitamo se kasnije 💖

Коментари

  1. Moram da se složim sa tobom kod konstatacije da ovo leto uopšte neće nedostajati...
    Ipak, porodična slavlja i okupljanja su nešto zaista posebno tako da je to verovatno onaj najlepši deo tvog leta 2016 :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ajme i meni je već dosta ljeta, ne moguuuu više raditi po ovim temperaturama, želim kišu i duge rukave :D Baš si lijepa na onoj slici u autu, moram ti reći! Uživaj u rujnu, nadam se da će ti biti super, a za fitness izazove ima vremena kad temperature padnu :)

    ОдговориИзбриши
  3. Baš sladak i zanimljiv post :)

    xoxo Sienna
    www.fashionintheair.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар