Septembar u slikama

Divni septembar, mesec u kome su se susreli leto i jesen, pa smo dobili najbolje od oboje.
Bilo je mnogo boravka napolju, jedno malo putovanje do primorja, kupovine knjiga, a za mene je, iskreno, najveći doživljaj bio što mi je sin krenuo u vrtić jer je to označilo početak novog razdoblja i određen stepen osamostaljivanja. Doduše, pošto je vrtić rasadnik virusa, svaki čas ga bolesnog povlačim odatle i držim na kućnoj nezi dok malo ne očvrsne. 
 Časopis Grazia sam kupila jer se uz njega dobijala maskara (Oriflame), ali i nije bog zna šta, svakako je ne bih ponovo kupila. Ovaj divni buket cveća je neko vreme krasio moj ''radni'' kutak; mama me često obraduje nekim sličnim ukrasom i svaki put se iznenadim i obradujem. 

Uživancija u kotorskom Starom gradu
 Kozmetika mi je bila pri kraju, pa sam morala da obnovim kolekciju; u potpunosti sam promenila proizvode koje sam poslednjih meseci koristila i okrenula se nešto prirodnijoj varijanti jer sam primetila da mi je lice isušeno i da mu nešto ne prija (čini mi se da je krivac bila ona roze Nivea pena za umivanje koja je puna gluposti, a kobajagi namenjena osetljivoj koži; u svakom slučaju, Nivea više neće videti moje lice). Afrodita Hydra Thermal krema za lice mi je ranije odgovarala, ali čini mi se da su promenili formulu, sad deluje mnogo gušće i masnije i mislim da mi se to ne sviđa. Dar kozmetiku sam i ranije koristila i dosad mi je bilo sjajno sve što sam probala. 
Kupovala sam i knjige, naravno. Ovog Hobita sam dobila na poklon (srpsko izdanje već imam), a razmišljala sam o tome da vam snimim video i pokažem nove knjige. Pitala sam vas na FB stranici da li ste zainteresovani da ponovo aktiviram svoj YT kanal, ali sam dobila vrlo malo komentara, što me je navelo na pomisao da većina ipak nije zainteresovana, tako da se ipak neću vraćati snimanju. 

Nadam se da ste vi lepo proveli septembar, a sutra vas ovde očekuje nova recenzija. 

Коментари

  1. Neeeeeee :( Nadam se da ces preispitati tu odluku jer nije puno ljudi aktivno na FB, mozda bolje da postavis na instagramu? Volimoo tee

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma mi je drago jer si se ipak vratila youtube-u! Da sam videla to pitanje na fb stranici, glasala bih i pet puta. Trenutno, u Srbiji tebe najvise volim da slusam, nekako si najrealnija i tvoje preporuke me nikad ne razočaraju (što se sa ostalima često dešavalo). Nadam se da još duugo nećeš prestati sa snimanjem! :)


    bbooklovers.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар