April u slikama

 Uživam u proleću i molim se da što duže potraje - prijatne temperature i procvat na sve strane su mi mnogo primamljiviji od letnjih vrućina, koje nas izgleda iza ugla vrebaju. Obožavam da prođem kroz pijacu i biram cveće kojim ću ukrasiti svoj dom, činjenicu da ne moram da nosim jaknu, a slojevito oblačenje nikad nisam ni volela. 

Prekinula sam tromesečnu apstinenciju i ponovo se bacila na kupovinu knjiga - ova dva istorijska romana su najnovija u mojoj kolekciji. Protekle 2-3 nedelje sam se držala nešto laganije literature jer se moje čitanje uglavnom svodilo na tridesetak minuta koje bih uspela da ugrabim u prevozu (do posla i nazad) i nešto malo uveče pred spavanje. Grčko blago je sledeće na mojoj listi čitanja. 

To bi bio moj april - kuća, posao, pivo/dva s drugaricom, poneka nova knjiga i preuređivanje ormara (zimske stvari napolje, letnje unutra). Putovanje u Solun sam otkazala jer nisam više imala gde da ga uglavim, ali nadam se nekoj novoj prilici u toku godine. Dotad putujem posredstvom knjiga, što uopšte nije loša alternativa. 

Коментари

  1. Divne fotografije!:) Bogami, meni je ovo preuranjeno leto koliko lepo, toliko i teško, jer se još mučim sa zapušenim nosem ujutru, nekom malasalošću i neprirodnim vrućinama za ovo doba godine, koje nekako sve kvare.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар