August in pics

Ovog meseca sam bila prilično lenja što se tiče blogovanja (a i skoro svega ostalog), najviše zbog toga što sam bila ošamućena od vrućina i lekova koje sam pila (da ne gnjavim sad o tome). Celog života sam obožavala leto, a sada sam jedva čekala da se završi. 


Prvi put u životu sam iskoristila privilegiju koju Beo Zoo Vrt pruža ljudima  - da na svoj rođendan mogu besplatno da uđu i povedu jednu osobu sa sobom (ja sam vodila trinaestogodišnju rođaku). 

Kao i obično, najzanimljiviji su bili cakani, živahni merkati.

U Idei sam otkrila ove štapiće od crne čokolade (zovem ih grančice), ali su mi se samo ovi s pomorandžom dopali jer nisam ljubitelj slatkiša sa mentom.

Ovu knjigu sam pročitala, razočaravši se jer sam od istog autora čitala Lila, Lila (pisala sam o njoj OVDE) i očekivala da Hrana ljubavi bude jednako zanimljiva. 

Tek skoro sam otkrila veliki Pet Centar na Novom Beogradu, pa sam sat vremena ostala u svetu potrepština za kućne ljubimce, čudeći se šta sve ljudi neće izmisliti. Navikla sam da čitam sastav proizvoda koje kupujem, pa sam odustala od nekih stvari, uključujući i ovu tortu na kojoj piše Happy Birthday.

A u stvari koje sam kupila spadaju ova ogrlica i povodac. Stalno mi se dešava da me ljudi pitaju kog pola mi je pas ili se oduševljavaju ''Kako je sladak'', pa sam uzela najdrečaviju roze boju koju su imali, ne bih li predupredila takva pitanja. Nije delovalo. 



Na levoj slici su moj tata i Ema u šetnji Gardošem; obožavam taj deo grada, pogotovo ujutro kada nema skoro nikoga. Desno je predah u vidu doručka (jedan od mnogih koje ste mogli da vidite na FB strani; taj ''projekat'' ću uskoro privesti kraju).

Još malo Zemuna... i kupovine u istom (uzela sam 3 džempera za predstojeću jesen: 2 tamnoplava i jedan ljubičasti, ovaj u sredini je iste boje kao levi, ne znam otkud na slici ispade ovako). 

Nisam zaboravila da sam vam dužna još jedan poklončić. Sećate se da sam rekla da ću jedan veći poklon podeliti na 4 manja, tako da više vas može da osvoji nešto. Ostao je još ovaj set za manikir koji sam našla u Home Centru. 




A ovako izgleda kad se otvori: 
*Da biste učestvovali, potrebno je da pratite blog preko Bloglovin'-a ili GFC i da ostavite svoj e-mail u komentaru. Važi za ex Yu područje. *


Kakav je bio vaš avgust i radujete li se dolasku jeseni?


Коментари

  1. Baš mi se sviđa prva slika, preslatka je kombinacija, a i ostale su odlične!:)
    http://beautylocation.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ne mogu vjerovati da ni ovaj rozi povodac nije pomogao, ljudi su stvarno čudni :)
    I ja ove godine samo čekam da ljeto i vrućine prođu, baš mi nekako smetaju.

    ОдговориИзбриши
  3. Jesen volim samo zbog izobilja voća. Sve ostalo može i bez mene ;)

    milojkovicjelena@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  4. A ja volim i mentu i pomorandžu :D Divne sličice. Uživaj u septembru :)

    ОдговориИзбриши
  5. *Aleksandra,drago mi je što si avgust provela u Beogradu.
    Celog meseca uživala sam u Nesti Dante gelu koji sam osvojila u tvom aprilskom darivanju.
    Put u Holandiju se izjalovio,neki dogovori se nisu poštovali pa sam bila prinuđena da se vratim kući.
    Od proizvoda za negu noktiju koristim samo grickalicu Ms.Pedicure.
    natasapivnicki81@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni baš i nije drago, ja bih radije da sam mogla još da ostanem na moru :-)
      Žao mi je zbog tvog neodlaska na put, nadam se da će ti se ponovo ukazati prilika.

      Избриши
  6. Zemun nas najlepsii <3
    blogovin: Jovana Joxy
    mail: mjovana1989@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ja isto obozavam otic u pet shopove. Onda mi dodje da svojim macama kupim sav asortiman igracaka za mace sto postoji. Za hranu sam vec izbirljivija. Mace jedu iskljucivo organsku hranu za macke. Kaze muz da macke jedu bolje od njega. LOL

    ОдговориИзбриши
  8. *Bila sam Aleksandra u Alzenštajnu,čitava tri dana i dva dana provedena u putu.
    Brže sam se vratila nego što sam otišla.
    Ipak,neću o tome da davim čitaoce.
    Mislila sam da si iz Tivta,a da u Beograd dolaziš na odmor.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam, ja sam Zemunka. Ne bih pisala na ekavici da sam iz CG; ali moj muž jeste odande.

      Избриши
  9. The very first picture of you is the most cute one:) So sorry that the summer is already over, all we have is those memories which it had left.
    Have a fabulous time!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you, Alexandra.
      p.s. I couldn't wait for summer to end, the weather was so exhausting.

      Избриши

Постави коментар