2015 in rewind


End of year means it's time for another annual recap post. As you know, 2015 was really important to me because I became a mother, which is probably the biggest thing that have happened and that will ever happen in my life. Being a full time (24hr) mom requires lots of sacrifice, sleepless nights (and days as well) and all other aspects of your life have to suffer, at least for a year (unless you're lucky enough to have lots of help from your paid staff but I'm not into it anyways). I am so in love with my boy, watching him grow every day. Baby's smile is the most beautiful sight in the world. Of course, Books and Lilies blog was a bit neglected, as everything else, but I have no regrets; I did start a Youtube channel recently, though, and I hope I'll have enough time and inspiration to make videos at least a couple times a month. 
Hope that 2015 was good to you as well and wish you all a happy 2016! 
Lots of love, Alexandra.



Kraj godine na većini blogova, pa tako i na mom, podrazumeva svojevrstan rekapitulacioni post u kome se osvrćemo na godinu koja je za nama i sumiramo utiske. Kao što znate, ja sam u 2015. postala majka i to je najveća stvar koja mi se ikada dogodila i koja će se ikada dogoditi. Naravno, kada ste mama puno radno vreme (odnosno, na dežurstvu 24 sata dnevno), to podrazumeva mnogo odricanja, nespavanja i zanemarivanja svih ostalih aspekata života i to je neminovno barem tokom prve godine detetovog života (ukoliko ne spadate u one srećnice koje imaju unajmljenu pomoć, ali bi meni bilo žao da se smucam kojekuda dok mi neko drugi čuva bebu, sve i da to sebi mogu da priuštim). Potpuno sam zaljubljena u svog sina i vreme koje provodim s njim shvatam kao nešto najdragocenije jer tako brzo prolazi. Osmeh deteta je najlepši prizor na svetu. Naravno, i blog je morao da ispašta malo, ali nije mi žao. Doduše, počela sam nedavno da snimam i klipove za Youtube (najnoviji možete pogledati OVDE), pa se nadam da ću uspevati bar dva-tri puta mesečno tamo da budem aktivna, a na blogu i više. 
Nadam se da je i prema vama ova 2015. godina bila dobra i želim vam svima srećnu 2016! 
Puno poljubaca, Aleksandra


Happy New Year

Коментари