December dilemmas


Hello everyone! I know I've been pretty bad blogger lately but it's not because of me, it's not that I was lazy or something like that. The thing is that I've been experiencing some technical difficulties (my monitor stopped working so I couldn't do any editing or posting except for Instagram because I do all the work on my computer).  And I better don't start talking about my camera. I even started wondering to quit blogging because every now and then I have some issues, whether it's the lack of free time, bad light/weather or some maintenance issues. So until I solve at least one of those problems, I'll focus on my Youtube channel. Of course, blogging is one of my dearest hobbies and I certainly wouldn't like to quit it permanently, I just feel too tired to deal with it at the moment. 

Zdravo svima. Znam da sam u poslednje vreme retko postovala ovde, ali to nije zbog mene, nije u pitanju lenjost niti bilo šta slično. Poslednjih dana mi je monitor bio u kvaru, tako da nisam bila u mogućnosti da pišem ili editujem bilo šta jer sve te stvari obavljam na kompjuteru. Čak sam se zapitala zašto lepo ne ugasim blog jer me svaki čas snađu neke teškoće - ili je ružno vreme, brzo se smrkne pa nemam vremena za slikanje, laptop je pokvaren, o foto-aparatu bolje da i ne počinjem... Lako bi bilo da je bar jedna od okolnosti na mojoj strani, a ja niti trenutno imam dobar aparat pri sebi, niti dobrog fotografa, niti ima ko da mi čuva dete dok ja posećujem zanimljiva mesta o kojima bih pisala, tako da mislim da je bolje da ne nastavljam dok se bar nešto ne promeni. Pretpostavljam da ću se narednih mesec-dva više posvetiti snimanju za Youtube. Naravno, blog mi je jedan od najdražih hobija i ne bih volela da ga se odreknem, ali sad se jednostavno osećam suviše umornom i, u izvesnom smislu, hendikepiranom, tako da ne mogu da mu se posvetim u onoj meri u kojoj bih želela. Pretpostavljam da ste svi u pretprazničnoj groznici i uživate u kićenju jelke i kupovini poklona za drage osobe (i ja takođe), tako da vas pozdravljam i želim srećne praznike ako se ne čujemo do tada :-) 

Коментари

Постави коментар