InstaNovember


Mic po mic, ode nam i novembar. Obično na kraju meseca ili napravim ''Mesec u slikama'' ili Instapost, tako da ćete danas dobiti ovo drugo :-) Na kolažu iznad možete videti veliki deo mojih slika koje sam kačila tokom novembra, a na onima ispod ću vam pokazati neke od naloga koje sam pratila (neke već duže vreme pratim, a druge sam nedavno otkrila), pa ako se i vama dopadaju, bacite pogled na njihove profile. Najviše sam uživala u profilima koji predstavljaju knjige, tako da će oni biti zvezde današnjeg posta. Sve fotografije su njihovo vlasništvo i pozajmila sam ih isključivo da biste stekli bar neki uvid u vrstu slika koju postavljaju: 


Chasing_false_projections
Domaći ljubitelj knjiga. Ima i svoj blog OVDE, na kome piše recenzije knjiga, uglavnom na engleskom jeziku, kao i Goodreads profil. Nisam uspela da nađem neku ličniju informaciju (ime, godište, grad i slično, ali to, na kraju krajeva, nije toliko važno), slike govore više od reči.



beautiful.bibliophile
 Jedan bookstagrammer (ako neko zna srpsku reč za ovo, neka javi, mrzim da mešam srpski i engleski u istoj rečenici) iz Kanade, potpisana kao Yeldah. Lepe sličice na kojima preovladava ušuškana jesenje-zimska atmosfera. 

booklover_221b
 Još jedna mlada blogerka (KLIK) koja voli fantastiku, mačke i stripove, a živi u SAD. 

katie_scarlett_o_hara
 Ivanu već duže vreme pratim, kao i njen blog, volim njene fotografije - kako knjiga, tako i pejzaža (koji nisu posvetljivani do besvesti već izgledaju prirodno). Volimo mnoge iste knjige, poput Letopisa Narnije ili En iz Ejvonlija. 

oh.juliette
Juliju iz Rusije sam tek skoro otkrila, ima mnooogo divnih slika knjiga, kako napolju, tako i unutra, mačke su bonus za ljubitelje. Uživajte! 

Коментари

Постави коментар