New in


I evo šta sam kupila ovog meseca: 
Kariranu košulju sam uzela neplanski, slučajno sam je spazila kad sam (takođe neplanski) ušla u Bershku i oduševio me je mekani materijal (viskoza), a nisam imala kariranu košulju još otkad sam išla u školu, pa zašto da ne. Tu su i moje novokupljene knjige iz edicije Klasici za decu. Evro book je izdao ove dragulje svetske književnosti i prodaje ih po više nego prihvatljivim cenama. Tek sam pre neki dan primetila da imam duplikat, naime, kupila sam Iščezli svet A. K. Dojla, a već sam ga imala, samo drugačije izdanje (inače sam rasejana, rano mi je da me hvata demencija). Planiram da jedan primerak poklonim nekoj dečjoj biblioteci, zajedno s još nekim dečjim knjigama koje mi ne trebaju. Ako znate gde bih mogla da ih odnesem, javite, ili ću sama potražiti, zašto da stoje kod mene kada ima dece koja bi se obradovala knjigama. 


Ranac je jedna od osnovnih potrepština majki s malom decom jer je dovoljno veliki da primi sve neophodne stvarčice (flašicu s vodom, presvlaku, maramice, užinu itd.), a ostavlja nam slobodne ruke za rvanje s nestašnim podmlatkom. Već sam imala jedan manji ranac, takođe Carpisa, koji eksploatišem i koji se malo fucnuo, pa sam uzela ovaj sa karo šarom; bio je na 50% popusta. 



Ostala sam i bez pudera i korektora, pa sam na brzinu uzela ovaj Bourjois Healthy Mix, rekoše mi da je dobar za suvu kožu; znam da je izbor pudera veoma bitan i da mu se treba više posvetiti, ali nisam imala vremena čak ni na Internetu da iščitam recenzije. 

Kupila sam i neku odeću u C&A, klasične farmerke (koje su pliće nego što bih volela), i majicu dugačkih rukava. Zapravo, ovakvu skoro identičnu sam prošle godine kupila svom suprugu i onda stalno pozajmljivala od njega jer mi se sviđa što je dovoljno dugačka, tako da sam uzela konačno za sebe jednu, samo manju, kad mi se već toliko sviđa. 


Ovo crno je veliki džemper/pončo iz Kotona koji nikako nisam uspela da uslikam jer se tamne boje teško slikaju, a Kuća veselja i Stanarka napuštenog zamka su takođe noviteti u mojoj kućnoj biblioteci, zajedno s desetak knjiga koje sam kupila prošle nedelje i onih osam koje sam donela sa Sajma :-) 

Коментари

  1. Ovo "neplanski" nekoliko puta me je iskreno nasmejalo :) . Mada su najlepse te neplanske kupovine.
    Healthy mix puder sam imala , takodje mi je koza suva, i zaista je lep . Jedini problem mi je bio izbor nijansi jer je najsvetlija kod nas 52 a ona mi je tamna. Inace je odlican puder.
    Evo linka ako jos nisi nasla kome da poklonis knjige:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1170821502996493&set=a.104395309639123.9455.100002059622773&type=3&theater

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam još našla tj.nisam stigla da potražim, hvala ti mnogo na ovome!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар