December in pics


Poslednji je dan u godini, ali nisam spremila rekapitulaciju 2016, već samo ovu malu mesečnu, kao što obično radim. Sedim kod kuće s žestokom prehladom, tako da ću verovatno leći oko 10 uveče, nikakav doček nisam isplanirala. Vama svakako želim lep provod i sve najlepše u 2017, da budete srećni, zdravi, nasmejani i da pročitate mnogo lepih knjiga. 

U decembru sam, nakon 2 godine pauze, počela ispočetka da čitam serijal o Hariju Poteru i baš mi prija. Gledam da usput pročitam i neku novu knjigu, ali se ne opterećujem. 

Išla sam na Noć knjige i snabdela se ''zimnicom'', imam šta da čitam sve do leta, a i duže.

 Jedan od retkih momenata ispred televizora, naravno da nisam uspela da pogledam celu epizodu (ko je rekao Ogi?)

 Moja jelka je ove godine u bojama crvene, srebrne i bele. Ukrasi su nam ostali u Crnoj Gori, pa sam navrat-nanos kupila nove. Nisam htela da se razbacujem, tako da nam je stan manje ukrašen, ali se sledeće godine vraćamo u punom sjaju, nadam se. 

Zanimala sam se kupovinom i pakovanjem poklona svakog vikenda i opet nisam uspela sve da obavim, treba još dva poklona da kupim i uručim do Božića. Volim da obradujem drage ljude i uopšte ne očekujem da mi uzvrate. Doduše, suptilno sam nagovestila nekima da bih volela da imam Valar morghulis šolju koju sam videla u Defi knjižari, nadam se da će se neko setiti. U suprotnom, nema veze, kupiću je sama. 

Pre nego što nam je temperatura otišla u minus, išla sam relativno često u duge šetnje, sad pauziram. Na Zemunskom keju inače uvek bude nešto hladnije. 

Ovo je jelo koje sam najčešće spremala u decembru - brzi vegetarijanski ručak. 

A kupovno jelo koje mi je bilo omiljeno ovog meseca je pita sa spanaćem i brokolijem iz Skroz dobre pekare.

Ostavljam vas sada, uz šolju vrelog čaja u rukama i zamućene glave. Bila sam čak uvila kosu zbog Nove godine, ali sam morala da ležim dobar deo dana jer sam iscrpljena, tako da sad s kosom razbarušenom od ležanja i u kaputu (ceo dan drhtim od hladnoće) izgledam kao Kapetan Kuka. S osmehom u 2017! 

Коментари

  1. Nadam se da će prehlada čim prije proći i da ćeš moći uživati u početku Nove godine! Želim sve najbolje tebi i tvojoj obitelji, puno sreće i zdravlja, novih avantura i priča, sjajnih knjiga i općenito uživanja u životu! Pusaaa, draga moja! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mnogo, draga Matea, i ja tebi želim sve najlepše u Novoj godini <3 U stvari, idem časkom kod tebe na blog da tamo napišem.

      Избриши

Постави коментар