Januar u slikama


Najduži mesec u godini mi je ovog puta nešto brže prošao, zbog čega mi uopšte nije žao. Zasiti se čovek praznika, prejedanja i hladnoće. Bila sam i bolesna, tako da sam desetak dana provela ne mrdajući iz kuće; pročitala sam nekoliko knjiga i nabacila koji kilogram. Ovo na slici iznad je vegetarijanski burger (nazvan Eden), koji sam probala u onom Galaxy dajneru u hotelu Jugoslavija. Lep je, podseća me na one smrznute Ledo štapiće od povrća koji imaju da se kupe u nekim marketima. Trebalo je da ga slikam pre nego što sam počela da jedem, lepše bi ispao, ali bila sam mnogo gladna, pa sam navalila. Planiram da ove godine isprobam vege burger (i falafel) na više različitih mesta, pa da uporedim i donesem odluku gde ću se zadržati. 

Kao što vidite, januar je za mene bio jedan prilično trom i lenj mesec bez mnogo dešavanja, bolovanje i zimska letargija. U februaru se već iščekuje proleće, što je dovoljna motivacija za neke nove stvari. 


Коментари

  1. Bogami, od ovog vegetarijanskog burgera posla mi je voda na usta! :D A labudovi me podsetise na studentske dane jer sam stanovala tu na keju i setala tuda svaki dan. Divno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mi redovno tuda šetamo, samo sam zgrožena koliko smeća ima... Čekam onu prolećnu akciju, pa da se prijavim da pomognem u čišćenju Keja. Hvala na javljanju :-)

      Избриши
  2. Vegetarijanski burger je nešto što bi se i meni baš svidelo, pravda za nas biljojede :))), a i ova poslastica sa slike ispod deluje baš primamljivo.:) Ostatak mesečnog, vizuelnog pregleda takođe. Moje pohvale za marljivost, pedantnost i uvek divne foto-priče/preporuke. Nastavi tako!:)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар