Beautiful sea


 Konačno jedan pravi morski post i nove slike od ovog jutra. Naoružana naočarima za sunce i losionom za telo, uputila sam ka drvenom molu, možda mom omiljenom mestu ovde. Nalazi se malo izvan grada, u mestu Donja Lastva (koje pripada Tivtu). Sunce na ramenima, prozirno čista voda i miris borovine - šta još čovek može da poželi?
Ovo je moja omiljena letnja haljina, kupljena prošle godine u Herceg Novom. Providi se, tako da sam ispod nje obukla kupaći i bućnula se čim sam završila s fotografisanjem. Svačega tu ima: plastičnih i drvenih perlica, metalnih delića i kanapa, a opet deluje jednostavno. Noseći je, osećam se kao da lebdim u paperjastom oblaku. Oblaku koji se jako teško pegla, moram da priznam.
 Popodne ovaj mol bude pun kupača i dece, tako da valja ugrabiti priliku rano ujutru, ali pssst, nemojte nikome da kažete.
Šarene japanke koje će neki prepoznati (iz Maksija)

Коментари

  1. Hey girl! Thanks for stopping by & commenting! I really appreciate it a lot! I've been sneaking around your blog & I love it! I understand moreless what you are writing about, because I've been going to your country and some around you for years. You should also write in English, you'll be getting way more followers! I'm following you obviously!

    Kisses from Holland,
    Lucia

    http://luciafloresdesigndiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ohh i ja bi na more!! Tu kod mene u Njemackoj je opet zahladilo :S
    Preljepa ti je tunika... :)

    ОдговориИзбриши
  3. I really like your blog dear!
    Keep posting, you do it great :)

    ОдговориИзбриши
  4. Slatke fotkice i super kombinacija za plazu. :)

    ОдговориИзбриши
  5. joj haljinica je preslatka :) a svidjaju mi se i japanke :) beach style :)

    pozdrav

    ОдговориИзбриши
  6. jako lijepe slike...a haljina je predivna

    http://style-and-cookie.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар