week in pics #1

My last post was a bit nostalgic and kind of sad (mostly because I miss my parents - I'm a big girl, I know, but still). Luckily, I'm a positive person and easily get over things. So, here are some shots I made this week (didn't have enough time to do some outfit posts, I have plenty of new stuff to show you), hope you like them. 
Prethodni post me je malo rastužio jer sam se setila svojih roditelja, koji mi jako nedostaju. Srećom, spadam u vesele osobe i nije me teško oraspoložiti. Za danas sam nabacala fotografije koje sam napravila protekle nedelje, nadam se da će vam biti interesantno. 
Moje radno mesto - bukvalno. I da, izula sam se kad niko nije gledao :-)
 Nisam vegetarijanac, ali zaista retko jedem meso, naročito leti. Ovo je jednostavno jelo koje se relativno brzo spremi, a postoji bezbroj varijacija. Makarone se skuvaju na uobičajen način. U tiganj se sipa malo maslinovog ulja i isprže iseckani šampinjoni, komadići kikirikija (ja kupujem onaj pečeni, neslan), zelena paprika, susam, malo bibera, crni luk (a može i bez njega). Pred kraj se dodaju skuvane makarone, sipa soja sos i sve se zajedno izmeša.
Sintetički kroasani 7 days - za iznenadne goste
Ove ptičice čame okačene ispred pet-šopa čekajući da ih neko udomi.
Leškarenje na Molu
Obavezna nega pred spavanje ili za ispred televizora.
Par novih stvarčica iz Cosmetics Marketa (isprobala, zadovoljna)
Ovo je kao neki uvod u jedan od sledećih postova. Primorje mi baš i nije inspirativno za kupovinu, tako da sam malo peglala svoju karticu preko interneta. Živela besplatna dostava!

Коментари

  1. Hehe, i ja sam danas napravila ovakav post :)
    Moraću da probam ovo jelo sa makaronama :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ovo jedem maltene svaki drugi dan, nisam normalna :-D Tako naiđe period kad izrabljujem jednu vrstu hrane, odeće..

      Избриши
  2. obožavam ovakve postove, svašta novo saznam + mnogo ti zavidim za uživanje na molu :)

    ОдговориИзбриши
  3. Makarone i salate na sve načine, može :)
    A papige, baš su divne, obožavam ih, i sama sam pre imala jednu preslatku zelenu :)

    ОдговориИзбриши
  4. colorful pasta! yummy!!! love this pics! and your toe nailpolish!!!
    Thanks so much for your comment on my blog! I like your blog! I gladly follow you on GFC(follower 29) and BLOGLOVIN(follower 8) If you want to follow each other it would be a pleasure!!!
    TheSparklingCinnamon FACEBOOK PAGE
    TheSparklingCinnamon BLOGLOVIN
    THESPARKLINGCINNAMON <3

    ОдговориИзбриши
  5. omomomom i love pasta. where is this lovely water place? come to my blog :D

    ОдговориИзбриши
  6. Really like the pictures on your blog!

    Lieselotte
    http://andthesummerof84.blogspot.be/

    ОдговориИзбриши
  7. Hranaaaa izgleda predobro.
    Lijepe slike :)

    ОдговориИзбриши
  8. Svidja mi se sadrzaj bloga,uzivam, samo nastavi tako. :)
    Pozdrav !

    ОдговориИзбриши
  9. Volim tvoje slike i nacin na koji ih uslikas i zacinis.
    Volim kozmetiku i da uzivam u malim kucnim ritualima porobavajuci kreme, maske i lakove.
    Papagaji su preslatki!! <3

    ОдговориИзбриши

Постави коментар