Od čika Paje

Ovog vikenda sam posetila izložbu dela Pavla Jovanovića, koja mi je već neko vreme bila u planu. Uživala sam u prijatnom ambijentu Doma Jevrema Grujića (gde nikad ranije nisam bila), namestivši da odem kada je tura s vodičem ne bih li saznala nešto više o jednom od najpoznatijih srpskih umetnika. Znam da mogu sve da nađem i na Vikipediji, ali je lepše kada istovremeno slušate i gledate slike na licu mesta. Ovde nećete naći Jovanovićeva najčuvenija dela (Seoba Srba, Krunisanje cara Dušana, Kićenje neveste...), ali ćete zateći neke vrlo interesantne portrete (kao što su Kraljica Marija, car Franc Jozef, kao i Pajina supruga Hermina - Muni), a dodatnu draž poseti daje i mogućnost ispijanja čaja u salonu i kupovina simpatičnih suvenira. Mame vas i omiljenom čokoladnom tortom kraljice Natalije, koju ja nisam probala jer sam se najela za doručak, pa nije bilo mesta (nemojte da napravite ovakvu grešku!). Biće još prilike jer je čajni salon otvoren i kada nema izložbe.  Fotografisanje je dozvoljeno (bez upotrebe blica), tako da sada imam pristojnu kolekciju u svom kompjuteru, a za vas sam danas odvojila jedan deo - ne sve, jer želim da odete i pogledate sami (ulaznica je 300 dinara, a na sajtu imate informacije o radnom vremenu Doma; izložba traje do 1. aprila), a oni koji ne mogu, nadam se da će mojim posredstvom uspeti da iskuse bar delić ove divne postavke. 


Коментари

  1. Uh, ovo je sigurno bila poslastica i za dusu i za oci! I bez torte kraljice Natalije. :D Da sam u Beogradu, sigurno bih isla da pogledam izlozbu, ali avaj! Hvala na fotkama, pa eto, barem na momenat moze da se priviri u ambijent. Prelepo!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар