Mesec trilera - Ona je između nas

The Wife Between Us - Greer Hendricks

''Najiščekivaniji triler godine'' veli pompezni natpis na ovom romanu, a kada radite u knjižari, u prilici ste da neprestano dočekujete nove knjige sveže izašle iz štampe i razmišljate o tome koje biste se najpre prihvatili. Skraćeni opis na poleđini me je zainteresovao, tako da se ova knjiga, delo Grir Hendriks i Sare Pekanen, ubacila preko reda. 

Vanesa je razvedena prodavačica koju je Ričard, njen uspešni suprug, ostavio zbog mlađe žene. Živi prilično neurednim životom, pije, kasni na posao u robnoj kući Saks, gde radi kao asistent za kupovinu i opsednuta je mislima o bivšem mužu i njegovoj novoj devojci. Uporedo s Vanesinom, pratimo priču mlade vaspitačice Neli, pomalo plašljive devojke koja vuče lošu uspomenu iz studentskih dana. Neli je pred udajom za, kako se njoj čini, divnog muškarca. Dakle, pratimo paralelne priče dveju žena - jedne skrhane raspadom braka i druge koja tek treba da započne život s čovekom svojih snova. Po mom mišljenju, radnja je suviše razvučena, pogotovo što je u pitanju triler. ''Obukla sam crne pantalone, sivi džemper i crne ravne baletanke'' - rečenice poput ove su mi bile nepotrebne i ni od kakvog značaja za tok radnje, a ima ih mnoštvo. Rasplet sam delimično pogodila, odnosno, znala sam da su Vanesa i Neli ista osoba,, ali nisam očekivala da je ona sama želela da navede Ričarda da je ostavi i da je fingirala svoj problem s pićem (spojlere sam označila belom bojom zbog vas koji ne želite da vam pokvarim). Ričardova sestra Morin mi je bila zanimljiv lik i nadala sam se da će njen upliv u priču biti veći - odnos sestre prema bratu koji je isuviše pokroviteljski i utisak da nešto kriju. 

Roman me je svojim ritmom podsetio na Devojku iz voza - razumem da psihološki triler nije isto što i akcioni i da je radnja znatno usporenija, ali meni se ni jedna ni druga knjiga nisu preterano dopale. Ocena 5/10. 

Коментари

  1. Imam ovu knjigu na engleskom i ceka svoj momenat za citanje, ali ako je nalik Devojci iz voza, malo mi je splaslo odusevljenje. Ali, nema veze, pokusacu pa cemo da vidimo. :) Hvala na recenziji!

    ОдговориИзбриши
  2. Zaboravih kod prethodnog teksta da pohvalim mesečni koncept rubrike, tj. recenziranje po žanrovima.:)
    Odmah me podsetilo na radnju "Devojke iz voza", a onda pročitah poslednju rečenicu i, vidim, stvarno. U čemu li je fora sa ovim "udruženim" pisanjem, sve češće nailazim na romane sa dva autora?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao,da! Potpuno se slazem sa Isidorom! Jako mi se svidja izdvajanje knjiga po zanrovima, i recenziranje po kategorijama. :)

      Избриши
    2. Hvala, devojke :-) Mene je ''Devojka iz voza'' zaista smorila, tako da nemam želju da čitam ''U tihoj vodi'' iste autorke. I ja sam primetila sindrom udruženog autorstva - nije baš da su ove knjige toliko zahtevne u smislu pripreme, istraživanja i samog pisanja, pa da su potrebne dve glave...

      Избриши

Постави коментар