My month in pics

Prođe, još malo, i ovo leto , i razmišljam u stilu ''kako sam se nadala, dobro sam se udala'' tj. vreme mi je proletelo, pa nisam ni stigla da jadikujem povodom vrućina onoliko koliko inače to činim. Dobila sam poneku novu knjigu za rođendan i kupila ponešto, tek toliko da ne bude ništa, a još se nisam ni razigrala pred Sajam knjiga.  Doduše, odvojila sam koverat u koji odlažem neki ''višak para'' (haha, kao da kod mene može da postoji neki višak), pa da se častim već jednom tim Gospodarom prstenova kao što Bog zapoveda (ne znam da li ste videli, ali Publik Praktikum planira da objavi svoje izdanje za Sajam, a njima verujem da neće omanuti kada je reč o opremi&prevodu). E sad, što se tiče knjiga, ja sam (zasad) dobila 2 Harija Potera (prvi deo), jednog na nemačkom i jednog na francuskom, a ne planiram da ih čitam već samo volim da sakupljam različita izdanja te knjige (koju, uostalom, znam napamet, pa samo otvorim ove na stranim jezicima i upoređujem kako je koji narod preveo određeni izraz). 

Ove 4 knjižice sam kupila da ih moj suprug, moji roditelji i ja popunimo i ostavimo Ogiju za uspomenu. Dopala mi se ideja, a i volela bih da su moji pokojni baba i deda meni ostavili neki sličan spomenar. u kom su odgovarali na pitanja. Nadam se da će moj sin umeti to da ceni jednog dana. Nisam se nešto pretrgla od čitanja, pravo da vam kažem, a od filmova sam pogledala samo jedan, The Commuter (akcioni sa Lijamom Nisonom), koji nije bogznašta. Emici je takođe bio rođenan (napunila je 5 godina) i evo obećavam da ću joj kupiti novu ogrlicu. 
 U avgustu mi je bio rođendan, ali jednostavno nisam stigla da ga, kao prošle godine, proslavim večernjim izlaskom. Moj plan je bio da odem u neku novu poslastičarnicu koja ima lepe kolače, a i enterijer, ali sam bila umorna da se cimam preko mosta, pa smo otišli na desert u onaj dajner u hotelu Jugoslavija (sem Ogija koji je insistrirao da jede krompiriće), a nakon toga je usledila šetnja Kejom i luda vožnja atomobilčićima u luna-parku. 

Ovo je Hari na francuskom, dobila sam Sliterinovo izdanje od snaje (moja porodica ne čita Harija, pa se ne razumeju u hogvortske kuće), pitam se šta li to treba da znači :-D Dopada mi se, u svakom slučaju, pa ću videti da nabavim i ostale kuće, samo na drugim jezicima. Kad vam je suprug pomorac i smuca se po raznim krajevima sveta, nema prepreka. Nadam se da ste vi uspeli da se odmorite ovog leta (i okupate koji put i za mene), a od predstojeće jeseni očekujem lepo, oblačno vreme i mnogo novih knjiga (i šolja za čaj). 

Коментари

  1. Tvoje fotografije i ovi mesečni foto-pregledi naprosto odišu pozitivom, ljubavlju i radošću!:))) Posebno mi je divna ova slika sa Emom.:)))) Svaka čast za kolekciju "Harija Potera", divna su ova strana izdanja, nadam se da ćeš za koju godinu moći da se pohvališ velikim brojem rariteta. I srećan rođendan, sa zakašnjenjem!:)))
    P.S. I sama se pitam kad pre stiže kraj leta - u subotu je već septembar! Nema šta, vreme se ubrzalo...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Isidora, na konstantnoj podršci i čitanju :-) Počela sam da skupljam i Hobita, ali nisam mnogo odmakla - mislim da ću se zaustaviti na tome jer ću se inače zatrpati.

      Избриши
  2. Divan blog!! !I ja sam svojevremeno imala ideju da pored izdanja na srpskom sakupljam Agatine knjige na drugim jezicima, ali nisam odmakla dalje od engleskog☹️!
    Srećan Rođendan sa zakašnjenjem!!!I ja spadam u avgustovske lavove😉!
    P. S. Ja još nisam počela da odvajam novac za Sajam, sve mislim, rano je, ali videću da li mi se uopšte isplati, jer s obzirom da nisam iz Beograda trebaće mi jedna koverta za dodatne troškove😊.
    Sve najlepše, uživaj u ostatku leta!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Počela ja da skupljam, a počela i da štrpkam odatle i kupujem knjige, stvarno nisam karakter.
      Hvala na čestitikama, srećan rođendan i tebi ❤️
      Nadam se da ćeš otići na Sajam, pa se možda i sretnemo!

      Избриши

Постави коментар