Novembarska modna priča

Ne pamtim kada sam poslednji put pominjala modu na blogu, a ni u stvarnom životu joj već neko vreme ne pridajem mnogo pažnje. Međutim, desi se da ponešto i zapazim i da mi se dopadne, pa ću u takvim prilikama deliti svoje favorite s vama.  Prošle nedelje je održana, sada već čuvena, revija Victoria's Secret, jedan kičerajski cirkus kome se pridaje (pre)velika pažnja. Polugole manekenke sa zakačenim krilima na leđima nazivaju anđelima, što čak i meni, koja nisam veliki vernik, deluje neprikladno. Gaće od milion dolara su i dalje gaće. Verujem da je muškarcima zanimljivo da gledaju i da je taj ''spektakl'' sam sebi svrha, ali za mene tu zaista nema ništa.  Car je go! 

Nasuprot tome, danas ću izdvojiti reviju libanskog kreatora Elija Saba, nazvanu A tale of fallen kings, Priča palih kraljeva, koja predstavlja pravu gozbu za oči, pa, ako niste već videli kolekciju, sada bacite pogled na neke komade namenjene sezoni jesen&zime 2017/2018. Fotografije sam preuzela sa Vogue sajta.

Коментари

  1. Haljina ovog kreatora mi je dugogodišnji san, njegove kreacije su kao iz bajke. A slažem se i za Viktorijine anđele. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Haha, kakva si kraljica, ne bih bolje definisala "Viktorijine anđele" i veruj mi, ovaj tvoj pasus bi trebalo podeliti na svim portalima, stvarno pravo u metu i realno!:)
    Kreacije koje si postavila su PRELEPE, očarana sam i ovaj tip mode volim, tako da mnogo hvala na otkriću.:) Što kaže Ivana, kao iz bajke. Fantastično!

    ОдговориИзбриши
  3. Da napišem negde, pa da me optuže za ljubomoru jer sam ružna i debela pa hejtujem anđele :-D

    ОдговориИзбриши

Постави коментар