Insta lately

Iako sam od drugarice dobila zadatu gomilu za čitanje tokom novembra (''Biblioteka noću'', ''Baldasarovo putešestvije'' i ''Skerletno slovo''), ja sam najpre uzela Uspon zla jer me živo zanima nastavak avantura Strajka i Robin. Kako vreme protiče, serijal postaje napetiji i krvaviji, tako da sam bila zaista ožalošćena čuvši da će sledeći nastavak izaći tek za godinu dana. Dotad ću, nadam se, uspeti i da bacim pogled na BBC seriju zasnovanu na ovim romanima. 
Ova krema za oko očiju mi je najbolja koju sam dosad probala; Dar kozmetika ima zaista mnogo sjajnih proizvoda, ali nije toliko poznata, bar po blogovima - možda jer se ne reklamiraju mnogo, a ni ambalaža nije posebno atraktivna za fotografisanje. Ja sam od sestre čula za njih pre nekoliko godina. Kako bilo, kod mene se u neseseru uvek može naći poneki njihov proizvod, a kupujem ih u Maslini kod Hrama Svetog Save. Kada ujutru nanesem ovaj antirid oko očiju, mirna sam celog dana jer mi to područje ostaje nahranjeno i hidrirano. Kremica ima 20ml i košta oko 650rsd. Ovo pišem čisto da bih onima koje zanima prirodna domaća kozmetika skrenula pažnju na ovaj ne toliko rasprostranjen brend. Žao mi je što Alchemy kozmetike više nema kod nas, imali su neke zaista divne proizvode, serume itd. 
Stigla sam malo i da uživam u najfotogeničnijem godišnjem dobu i uopšte mi ne bi smetalo kad bi ono trajalo još mesecima. Imam i nekoliko ''jesenjih'' knjiga na lageru koje sam čuvala baš za ovaj period, kao što su ''Šapat krošnji u ukletoj četvrti'' i ''Mrtve duše''. S jeseni malo češće gledam filmove i za ovu sedmicu u planu mi je ruski film ''Matilda'', koji se odnedavno prikazuje kod nas. Bioskop i pivnica su mi ovih dana omiljena mesta za izlaske. I znam da sad ovo može zvučati kao da ja svakodnevno idem negde, a nije tako. Samo se trudim da ne zapostavim sebe i svoje prijatelje, mada je to ponekad neminovno jer svi mi s godinama imamo sve više obaveza, a postajemo umorniji, i naravno da se sada ređe viđamo nego kada smo bili u dvadesetim. Bar ćemo kao bakice imati vremena napretek, pa kad okupiramo jednu od ovih klupa na Keju... 

Коментари

  1. Prelepe slike!:))))
    Hvala na podsećanju za pojedine naslove, npr. "Biblioteka noću" i "Šapat krošnji u ukletoj četvrti" su mi dugo na listi za čitanje, a Galbrajta/Džoanu sam već zamolila moje bibliotekare iz Čačka da mi pošalju na otkrivanje!:)
    Radujem se "Matildi", koju imam žarku želju da odgledam otkad sam uopšte čula za film i sve prateće kontroverze, takođe bih u novembru posetila bioskop još jedanput, gleda mi se "Ana Karenjina:Sećanja Vronskog".
    Sasvim tačno, najfotogeničniji jesenji mesec.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Smorile smo te Ivana i ja s Galbrajtom :-D
      Videla sam reklamu i za Sećanja Vronskog, ali smo se drugarica i ja odlučile za Matildu. Ima trenutno i neka španska komedija ''Junačine'' u bioskopima, da upotpuni predah od holivudske kinematografije.

      Избриши

Постави коментар