La vie des elfes


''Život vilenjaka'' Mjurijel Barberi je lirska priča o magiji snova, dosluhu sa prirodom, vizijama koje nadahnjuju odabrane i sukobu ljudi i vilenjaka. Dve devojčice, Marija i Klara, iako rastu daleko jedna od druge, povezane su jednim proročanstvom koje kazuje da će obe imati velikog udela u predstojećem ratu. I jedna i druga poseduju moć da komuniciraju s prirodom i osluškuju je jer su obe ljudskog i vilenjačkog porekla. 

Ne mogu reći da mi se mnogo dopala ova knjiga. Mjurijel Barberi nam je i ovim romanom pokazala svoju sposobnost da iznedri mnoštvo lepih rečenica, izbrušenih poput dragulja, nestvarnih i magičnih. S druge strane, fabula nije mnogo razvijena, sama priča nije do tančina pojašnjena već kao da lebdi u nekoj izmaglici, nedorečena. A nije ni čudo jer je u planu i drugi deo, što nigde nije naglašeno. Znam da ga ja neću čitati. 

 Njena ''Otmenost ježa'' mi se mnogo više dopala. ''Život vilenjaka'' će možda pogodovati nekoj poetičnoj duši, mnogo manje ovozemaljskoj od moje. Malo kom muškarcu bi se svidela, suviše je lirična. Zaista sam želela da mi se dopadne jer sam je dobila na poklon (a i da nisam, svakako bih se potrudila da je nabavim), ali sam na kraju ostala zbunjena. 

Коментари

  1. da, to je problem s tim poetičnim romanima, nekada se skroz izgubi fabula. To me podsjetilo na Shangai baby, sam roman mi je bio katastrofa, priča užasna i dosadna, ali bilo je tako poetičnih rečenica i imala sam taj neki osjećaj da autorica zna pisati, ali joj se ne da i draže joj se držati onoga što se prodaje.

    ОдговориИзбриши
  2. Joj, a tako sam se obradovala ovoj knjizi 🙄
    Nisam čitala njen roman 'Čokolada' , vidim da je rasprodat. A ovaj tek ne želim kupiti.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар