Nove knjige

Šta sam dobila/kupila za rođendan 2017.

Stalno se žalim kako (za svoje standarde) mnogo čitam, a broj nepročitanih knjiga se nikako ne smanjuje, a opet, ne mogu da prestanem da dovlačim nove naslove na svoje police. Doduše, ovog puta imam dobar izgovor jer mi je bio rođendan, a rođendan je posebna prilika i događa se samo jednom godišnje, isto kao i Nova godina, Božić, godišnjica braka, 8. mart... U stvari, za Novu godinu i nisam baš sigurna da mi Srbi imamo samo jednu. Kako bilo, ove godine sam, kad bi me ljudi pitali šta želim, umesto nećkanja i foliranja u stilu ''ma ne treba ništa'', govorila da hoću knjigu et voila, desetak novih drugara se stvorilo u mom ionako pretrpanom stanu. Bilo je i drugih poklona, ali vas to verovatno manje zanima. 

Ovom prilikom ću vam samo nabrojati šta je to novo, a tako ćete i saznati o kojim ćete knjigama čitati narednih meseci ovde na blogu:

''Čovek koji je hteo da bude kralj i druge priče'' Radjard Kipling - i knjiga i film mi večito izmiču, e, dosta je bilo. Još da znate kakvih sam problema imala prilikom onlajn poručivanja ove knjige...

''Legenda o Uspavanoj dolini'' Vašington Irving - ovo je iz horor-klasik edicije Otvorene knjige, zasad imam samo dve knjige (druga je Dikensova Ukleta kuća), a sigurno ću kupiti još.

''Poljubac iz Pariza'' Aleksandra Poter - ovo je s Vulkanove akcije, laganica za plažu, o njoj najverovatnije neću pisati jer, kad pročitaš jednu knjigu Aleksandre Poter, pročitala si ih sve. Ja svejedno imam nekoliko komada i povremeno mi baš prijaju. 

''Šum vremena'' Džulijan Barns - nemam pojma šta da očekujem, čula sam pohvale (i poneku pokudu) za Barnsa, radujem se da otkrijem. Suptilno sam je okačila na FB zajedno s još nekim naslovima i drugarica mi je kupila.

''Upozorenje o sadržaju'' Nil Gejmen - o njoj ćete čitati za koji dan

''Fotelja na Seni'' Amin Maluf - ovde sam se zaletela jer sam je kupila u Laguni i tek onda videla da je prodaju i na trafikama za manje para. Plus, korice se razlikuju od ostalih Malufovih knjiga koje imam, što nije dobro za moj OKP. 

''Baldasarovo putešestvije'' opet Maluf, i nju sam merkala godinama, a uvek je bilo nešto preče. 

''Devojka iz voza'' Pola Hokins - triler po kome je snimljen i film, ovo mi je mama donela s pomenute akcije, kao i Poterovu i Dojla

''Fantom iz opere'' Gaston Leru - ovo je nedavno izašlo, poklon od kume

''O književnosti'' Umberto Eko - zaljubih se u korice, a i u naslov. Bilo je ova knjiga ili pidžama iz H&M i drago mi je što mi je sestra donela knjigu.

''Avanture Šerloka Holmsa'' A.K. Dojl - naravno da već imam Holmsa u drugim izdanjima, ali nisam mogla da odolim 

Nisam stigla ni da smestim ove avgustovske novitete na police, a novi članovi već počinju da pristižu... 

Коментари

  1. Odlične knjige mila, zapala mi je za oko Aleksandra Poter, njene knjige obožavam.. Odličan ulov za rodjendan, to stvarno jeste posebna prilika i dobro je da si se častila! Srećan rodjendan sa zakašnjenjem ♥

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Baldasara citala, Fotelju nisam ali najvise me zanima Gejmen i jedva cekam post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto, brzo je stigao :-) Da li ti se sviđa Baldasar? Kakav je u poređenju s drugim Malufovim knjigama?

      Избриши

Постави коментар