Instapost


Danas sam htela da vam pišem o jednoj knjizi, međutim, ne mogu da je pronađem (treba mi radi slikanja), pa ću je ostaviti za neki drugi dan, kad se bude udostojila da se pojavi. Umesto toga sam vam spremila kolaž od mojih septembarskih i oktobarskih fotografija s Instagrama, na kojima mahom dominiraju knjige, ali omakne se i još ponešto. Znam da je poželjno, pored same knjige, natrpati još kojekakvih predmeta pored nje i da su takve slike većini vizuelno najdopadljivije, ali ja sam vam lenja za te stvari, a ponekad ih smatram i besmislenim. Npr. neki ljudi stave na krevet knjigu (ok), jastučiće (ok), sveću (e ovo je već diskutabilno, da ne pominjem da je opasno), vazu sa cvećem (??), ptičje pero (fuuuj), kljove mastodonta...
I, kao i svake godine, čim uđemo u oktobar, kreće odbrojavanje i tematski radovi na temu Noći veštica, što mi je dosadno da gledam. Hajde dan-dva, ali nedeljama ranije smarati s tim praznikom nema nikakvog smisla. Isto mislim i kad krenu sa iščekivanjem Božića već početkom novembra. Pa onda iščekivanje proleća, pa leta, pa jeseni i tako ukrug. Kao da stalno nešto iščekujemo, umesto da uživamo u sadašnjem trenutku. Jer, sadašnji trenutak je jedinstven i treba da prigrliti, udahnuti punim plućima i uživati u njemu dok traje. Možda ću da batalim Instagram ovog meseca, jednostavnije mi je nego da otpratim sve strance koje pratim, pa da ih nakon Noći veštica ponovo zapratim. Šta vi mislite?

Коментари

Постави коментар