Getting into holiday spirit

Ovog vikenda pišem čestitke i pripremam poklone. Sad to zvuči kao da sam 2 dana samo pisala čestitke i ništa drugo nisam radila, a zapravo sam bila s detetom 24h dnevno, a i čestitke i ovo pisanije na blogu se radi kad ga uspavam. Sutra ću ih poslati i verujem da će se primaoci prijatno iznenaditi - većina moje rodbine&prijatelja ne čita blog, tako da nemaju pojma. Juče mi je u Jisku zapao za oko i neki pastelni ukrasni papir, pa sam kupila mint i roze (videćete ih bolje u nekom drugom postu). A imam i ovaj obični braon koji ću sama ukrasiti - jedva čekam! Danas mi je kuma čestitala na entuzijazmu jer ona nema volje za ovakve stvari, a meni zaista čak i kupovina papira za uvijanje predstavlja zadovoljstvo i u stanju sam da se radujem celog dana kad nađem neki koji mi se mnogo svidi. Nisam baš neki stručnjak za umotavanje, umem jedino četvrtaste poklone pristojno da zapakujem, a oko onih džombastih se namučim. Zaključak:  treba svima da poklonim knjige, tako mi uvijanje neće zadavati problema :-) Planiram da u toku ove sedmice završim i kupovinu poklona, i onda sam mirna, pa mogu da nastavim da slobodno vreme trošim na čitanje, a možda se počastim i kojim gutljajem kuvanog vina, krajnje je vreme. 

Коментари

  1. Svaka čast i od mene, a hvala i na slikama, tačno se vidi koliko uživaš i trudiš se, prenela si mi toplinu i radost prazničnog odbrojavanja.
    Ja sam za vikend svratila u novootvoreni "Jumbo" (prizemlje "Super Vera" na Zvezdari) i prijatno sam iznenađena ponudom novogodišnje dekoracije, uz to cene su im dosta povoljne, pa ako šta "pretekne" na kraju meseca, planiram da sebe počastim i naravno, 30. hitam kući na kićenje jelke!:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daa, Džambo ima svašta, ja uglavnom odem u onaj u Zemun parku, pošto mi je bliži i moram da se čeličim da ne kupim sve što mi zapadne za oko. Neke stvari su im jeftinije nego kod Kineza da odeš.

      Избриши

Постави коментар