Mislim na tebe


Knjige Džil Mansel spadaju mi među omiljene u svojoj kategoriji - lagana literatura za razbibrigu, letnje odmore i slično. ''Mislim na tebe'' roman je o Džini Holand, tridesetosmogodišnjoj ženi čija se kći upisuje na fakultet i seli u drugi grad; sindrom praznog gnezda svom snagom udara na Džini koja, ubrzo nakon odlaska ćerke, doživljava još jedan veliki gubitak. Ispunjena velikom tugom i teskobom, rešava da uvede promene u svoj život - traži sustanarku-prijateljicu koja će joj praviti društvo, nalazi novi posao, ali i na napredviđene teškoće. Bivši muž joj dosađuje, optužena je za krađu, dugogodišnja najbolja prijateljica je izdaje, a ni nova cimerka nije ono što je Džini očekivala. 

Utisci: Preporuka za one koji vole laganije štivo. Ja sam čitala oko 5 knjiga ove autorke i sve su simpatične, zabavne i opuštajuće. Nije za one koji vole isključivo ozbiljne knjige; ja volim da lutam po žanrovima, pa zađem i u ovaj, pogotovo tokom leta ili ako imam težak period u životu. Naravno, naići ćete na mnoštvo predvidivih obrta, koji su neizbežni kod ovakvih romana. Ja sam uvek smatrala da se naslov Mislim na tebe odnosi na to koliko Džini misli na svoju ćerku i koliko mnogo joj ona nedostaje, ali je vrlo moguće i da se odnosi na novu ljubav u Džininom životu - muškarca. 

Podaci o izdanju: 332 strane, mek povez, latinica, izdavač za Srbiju: Vulkan. Naslov originala: Thinking of you / Jill Mansell. 

Коментари